Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Terugkerend plaatje in word?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een verslag van 80 pagina's gemaakt in landscape. Ik wil in de overgebleven zijbalk op elke pagina hetzelfde plaatje hebben.

Is het mogelijk om dit in een soort mastersheet te doen? Of moet ik handmatig alle plaatjes erin zetten?

THNX!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 07:04
Mocht je met de "zijbalk" Boven of onder aan de pagina bedoelen dan zou ik eens kijken naar de "headers en footers".

In Word 2003 is dit het gemakkelijkst aan te zetten door paginanummering aan te zetten en dan te dubbelklikken op het nieuw toegevoegde nummertje ( op een willekeuringe pagina)

Misschien dat je hiermee ook plaatjes buiten het header/footer vak kunt plaatsen maar dat weet ik niet zeker.

p.s. maak wel een kopie van het origineel voordat je hiermee gaat spelen (kan nooit kwaad ;) )

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:20
Je kan het ook gewoon doen met Kop en voettekst....
Edit Spuit 11 :9

[ Voor 18% gewijzigd door McMark op 18-05-2009 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt niet Ik heb hem landscape gezet.

Dus als ik met headers of footers ga werken komt hij alsnog boven of onder de pagina te staan. Ik heb aan de rechterkant ruimte over gelaten om een plaatje te doen. Daar moet een watermark komen.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:55:
Ik heb aan de rechterkant ruimte over gelaten om een plaatje te doen. Daar moet een watermark komen.
Wat bedoel je met 'ruimte' overgelaten? Heb je hier gebruik gemaakt van "twee" kolommen? of gewoon met de liniaal gewerkt? (right margin maw) ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 15:37
Watermerken en plaatjes die op iedere pagina terugmoeten komen, moeten via de header/footer (kop/voettekst). Zorg dat het plaatje de juiste opmaakstijl heeft wat betreft text wrapping (below text bijvoorbeeld) en sleep 'm dan naar de locatie waar je 'm wilt hebben (en ja, dat mag dan onder de header afbakening zijn).

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Verwijderd

Topicstarter
Juist mBaltus die zocht ik!

THNX!!!!!!!
Pagina: 1