Afspelen met Blu-ray brander

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302705

Topicstarter
Voor het branden van mijn HD-films schijf moet ik een blu-ray brander gaan kopen.
Omdat ik van mee dan 1 PC ook de gegevens wil gaan opslaan, is een externe brander het meest pratisch.
B.v. LG BE06LU10.
Ik had al een DVD speler en heb sinds kort een Loewe Full HD TV, om mijn HD films te gaan bekijken.
Kan ik met een externe blu-ray brander, die immers ook kan lezen, via mijn TV (beide met USB-aansluiting) de gebrande HD-fims weergeven?
Als dat kan, kan ik n.l. beter één duurdere (snellere) blu-ray brander kopen i.p.v. én blue-ray brander én blu-ray speler.
Bedankt voor julie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 22:23

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Simpel antwoord; nee. helaas niet...

(Je brander heeft verder geen aansturing, codecs etc (moet zelf aangestuurd worden) en je tv kan slechts met Mass Storage Devices zoals usb sticks, usb harddisks omgaan)

[ Voor 70% gewijzigd door Rowdy.nl op 18-05-2009 14:05 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Welkom @ GoT, brenner :w

Rowdy.nl geeft volgens mij het juiste antwoord al, maar veel meer reacties ga je in het Geachte Redactie-forum niet krijgen - dit forum is bedoeld voor feedback op redactionele content op onze frontpage. Snuffel eens wat rond in Opslagmedia & I/O Controllers en Consumentenelektronica en als je er dan nog niet uitkomt, open dan daar een nieuw topic. Deze zet ik op slot wegens verkeerde forum en al beantwoord :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.