Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky. Synchronizing stall.

Pagina: 1
Acties:

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Beste allen,

Ik heb een tijdje terug STALKER Clear Sky gekocht via Steam. Game gedownload en geïnstalleerd.

Nu wil ik het spel opstarten (dus een nieuwe game starten) alleen dan blijft het loading scherm hangen op:

code:
1
CLIENT: Synchronizing

Als ik op mijn 2e scherm ondertussen ook de task manager open heb staan zie ik dat er na ongeveer 20 seconden niks meer gebeurd op de computer. De computer heeft RAM genoeg en ook de CPU's worden nou niet echt belast.

Verder draai ik Steam op Windows 7 RC1 maar een snelle zoekactie op de Steam forums geeft aan dat het toch wel zou moeten werken, ook op Windows 7.

De game, drivers en alle andere toebehorendheden zijn allemaal op hun laatste driver versies. Iemand nog een idee wat ik kan gaan proberen?

Verwijderd

Misschien dat de game verbinding probeert te maken met Steam om te synchroniseren, maar dat dit geblokkeerd wordt door een firewall oid?

• supakeen
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:40:
Misschien dat de game verbinding probeert te maken met Steam om te synchroniseren, maar dat dit geblokkeerd wordt door een firewall oid?
Dat zou kunnen, ik krijg echter geen popups van UAC of de firewall zelf. Andere Steam games gaan wel zonder problemen het internet op.

Ik heb ook nog geprobeerd om de game uit te voeren met administrator rechten (ik dacht, misschien kan een mapje niet geschreven worden) maar ook dat bood helaas geen soelaas.

Verwijderd

zet je internet even af .
start daarna Steam op .
Na een tijdje krijg je dan een melding 'play in offline modus'.
Stalker is toch enkel singleplay dacht k ?

• supakeen
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:00:
zet je internet even af .
start daarna Steam op .
Na een tijdje krijg je dan een melding 'play in offline modus'.
Stalker is toch enkel singleplay dacht k ?
Het heeft niks te maken met online/offline play.

Verwijderd

Dit is geen internet issue - dit is een STALKER issue.

Gooi alle settings qua graphics eens naar zo laag mogelijk en probeer het dan nog eens.
Is dat het niet, dan is de savegame corrupt die je probeert te laden.
Gezien jij geen savegame lijkt te hebben is het wellicht een plan het ding te herinstalleren.

('t is een geweldig mooi spel maar 't is een klein beetje buggy af en toe O-) )
Pagina: 1