[android] debug problemen bij zoomcontrols

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik ben redelijk nieuw met java en Eclipse en ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een vers Android project gemaakt zoals dat volgens google moet en dat werkt prima. Ik krijg netjes een google maps in m'n schermpje. Maar als ik nu zoomControls wil toevoegen, like so:
Java:
1
2
mapView = (MapView) findViewById(R.id.mapview);
mapView.setBuiltInZoomControls(true);

Krijg ik in Eclipse de melding "Source not found". Dit krijg ik niet als ik die zoomcontrols gewoon weglaat. Dan kan ik wel gewoon debuggen. Lijkt me dus dan m'n omgeving goed geconfigureerd is. Waarom dan nog steeds deze vage error?

Zie ook m'n post bij google zelf

Ik heb al wel gegoogled, maar daar is helaas niets productiefs uit gekomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 18-05-2009 10:26 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Als ik in google [google=Android Source Not Found] intyp kom ik hier terecht http://markmail.org/message/ssv6fcmi6qqpeqjn. Ook hier: http://moazzam-khan.com/blog/?tag=android-source-not-found staat een oplossing voor het probleem.

[ Voor 29% gewijzigd door Woy op 18-05-2009 10:42 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Hmm.. het lijkt er dus op dat je een hoop dingen niet kan debuggen in android. Een try catch is dan de makkelijkste manier. Toch wel een beetje jammer.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Android is toch open source? Dan kan je volgens mij gewoon de sourcecode in Eclipse z'n source lookup path zetten en kan je ook framework klassen debuggen.

This can no longer be ignored.