2 dagen geleden heb ik een nieuwe computer gekocht waarbij de medewerkers zeiden dat ik met die computer GTA 4 probleemloos zou kunnen spelen. Als eerst had ik Call of duty 5 geïnstalleerd. Deze haperde enorm. Na het installeren van actuele drivers voor mijn videokaart draaide het spel prima. Geen haperingen meer en mooie graphics.
Echter toen ik vandaag GTA IV installeerde en begon te spelen haperde dit spel net als in Call of duty 5. Maar nu zou ik niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Misschien heb ik toch niet de goede driver gedownload ofzo. Of is toch mijn videokaart te slecht voor dit spel. (ik heb de graphics op 'medium' staan). Ik had iig verwacht dat Call of duty 5 grafisch zwaarder is dan GTA, maar daar kan ik me dan ook in vergissen.
Mijn systeem specs zijn:
Merk Acer
Type M7720
Processor: Intel® Core™ i7-920 (4 x 2,66 Ghz)
Besturingssoftware: Legitieme Windows Vista® Home Premium (64-bit)
Geheugen: 6 GB DDR3 Triple Channel
Harde schijf: 1000 GB ecodrive
Videokaart: ATI Radeon™ HD4650 , 1 GB (momenteel geïnstalleerde driver: 8.600.0.0)
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Echter toen ik vandaag GTA IV installeerde en begon te spelen haperde dit spel net als in Call of duty 5. Maar nu zou ik niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Misschien heb ik toch niet de goede driver gedownload ofzo. Of is toch mijn videokaart te slecht voor dit spel. (ik heb de graphics op 'medium' staan). Ik had iig verwacht dat Call of duty 5 grafisch zwaarder is dan GTA, maar daar kan ik me dan ook in vergissen.
Mijn systeem specs zijn:
Merk Acer
Type M7720
Processor: Intel® Core™ i7-920 (4 x 2,66 Ghz)
Besturingssoftware: Legitieme Windows Vista® Home Premium (64-bit)
Geheugen: 6 GB DDR3 Triple Channel
Harde schijf: 1000 GB ecodrive
Videokaart: ATI Radeon™ HD4650 , 1 GB (momenteel geïnstalleerde driver: 8.600.0.0)
Kan iemand mij hier iets over vertellen?