Toon posts:

HP Mini 1000 europese/amerikaanse adapter hetzelfde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Misschien is het niet helemaal duidelijk wat er in de titel staat, maar het verhaal is zo:

Ik heb onlangs een HP mini 1000 gekocht in amerika. Dus wat kreeg ik erbij een amerikaanse stroomstekker. Die past dus niet in het europese net. Dat was allemaal niet zo erg want ik was toch 3maanden in amerika. Maar nu ben ik straks terug Nederland. En wil de laptop graag blijven gebruiken.

De vraag is of ik een nieuwe adapter moet kopen dus vanaf stopcontact tot pc, of alleen een nieuwe stekker tot aan de adapter??

Nu komt vast de vraag of de adapter wel 220V aankan ipv 110V of hoeveel het dan ook in de VS is. Maar helaas staat dat niet op de adapter zelf geschreven. Wat er wel op staat is veel, o.a. wat volgens mij bruikbaar kan zijn: AC Adapter SeriesPPP018H
en hp partnummer 493092-002

Alvast bedankt voor je tijd, vragen of onduidelijkheden altijd welkom :) |:(

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-01 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:00:
Beste Mensen,

Misschien is het niet helemaal duidelijk wat er in de titel staat, maar het verhaal is zo:

Ik heb onlangs een HP mini 1000 gekocht in amerika. Dus wat kreeg ik erbij een amerikaanse stroomstekker. Die past dus niet in het europese net. Dat was allemaal niet zo erg want ik was toch 3maanden in amerika. Maar nu ben ik straks terug Nederland. En wil de laptop graag blijven gebruiken.

De vraag is of ik een nieuwe adapter moet kopen dus vanaf stopcontact tot pc, of alleen een nieuwe stekker tot aan de adapter??

Nu komt vast de vraag of de adapter wel 220V aankan ipv 110V of hoeveel het dan ook in de VS is. Maar helaas staat dat niet op de adapter zelf geschreven. Wat er wel op staat is veel, o.a. wat volgens mij bruikbaar kan zijn: AC Adapter SeriesPPP018H
en hp partnummer 493092-002

Alvast bedankt voor je tijd, vragen of onduidelijkheden altijd welkom :) |:(
Laptopvoedingen zijn eigenlijk altijd 100-250 volt, dus je zou er zijn met slechts een verloopstekkertje.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:04
Check gewoon je adapter. Volgens mij is het gewoon verplicht dat er op staat wat de input moet zijn. Daar zal dan wel iets van "~100 / 240V" staan. In dat geval kan het gewoon.