[Router/Modem]Vervangen van Linksys WAG354G

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238960

Topicstarter
Hey,

ik moet een kennis helpen om een nieuwe router/modem te installeren. Ze hebben nu een Linksys WAG354G.
Ik dacht dat het een router en modem in een was. (Kan iemand dit bevestigen?)
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Budget is 100/150 euro.

Wie kan mij helpen wat een goede keus is. Hij moet geen problemen geven met het verbinden tot een iPhone.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:48

lier

MikroTik nerd

Lees eens deze site (en alles dat je kan downloaden), daar staat exact wat je wil weten.

En zoek eens in deze lijst welke modellen geschikt voor je zijn.

Als je dan nog vragen hebt... >:)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:48

job

Jep, dat is een adsl(2) modem en router ineen. Leuk dingetje.
De iphone zou daar probleemloos mee moeten werken. Als ik jou was zou ik het probleem (de iphone werkt niet) oplossen ipv veel geld uitgeven en straks misschien tegen hetzelfde probleem aan te lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 17-05-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238960

Topicstarter
Bedankt. :)
Nouja ik weet dus niet wat het probleem is.

Getest met 3 verschillende iPhones. Soms vinden ze de router niet eens en als ze hem hebben gevondent geeft hij aan dat hij met het netwerk is verbonden, alleen als je dan weer naar het startscherm gaat zie je niet de signaal streepjes en safari openen werkt niet. Terwijl hij zegt dat hij wel verbonden is. Terwijl hij soms dan weer wel normaal verbindt. De verbinding met de computer is ook niet stabiel valt vaak uit etc.

Ik weet niet echt wat hier de oplossing voor is.
En is 'gateway' het zelfde als modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 238960 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:01:
Bedankt. :)
Nouja ik weet dus niet wat het probleem is.

Getest met 3 verschillende iPhones. Soms vinden ze de router niet eens en als ze hem hebben gevondent geeft hij aan dat hij met het netwerk is verbonden, alleen als je dan weer naar het startscherm gaat zie je niet de signaal streepjes en safari openen werkt niet. Terwijl hij zegt dat hij wel verbonden is. Terwijl hij soms dan weer wel normaal verbindt. De verbinding met de computer is ook niet stabiel valt vaak uit etc.

Ik weet niet echt wat hier de oplossing voor is.
En is 'gateway' het zelfde als modem?
De Linksys WAG serie is altijd een modem/router. WAG is Gateway+router, WRT is router.