Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een dual monitor setup gekocht met als doel deze te gebruiken om tv & browsen/office tegelijk te doen... Dit werkt alleen niet zoals ik dat wil wat erg vervelend is...

Ik heb een 226BW (Syncmaster) links op mijn bureau staan, welke dmv DVI is verbonden via één van de aansluitingen van mijn videokaart (Ati Radeon 512MB 4870). Rechts op mijn bureau staat de 206BW (Syncmaster) welke ook door DVI is verbonden met mijn videokaart. Verder heb ik een X3010 Pinncale dual Hybrid Pro pci-e1 tv kaart.

Het probleem:
Wanneer ik tv kijk dmv Windows Media Center op 1 beeldscherm, is er niets aan de hand, gewoon soepele beelden. Wanneer ik vervolgens firefox open in het andere beeldscherm is het beeld hakkelig en stottert het wat, erg irritant. Wanneer ik firefox weer sluit, gaat dit weer weg en loopt alles weer soepel...

Observatie & Oplospogingen
In eerste instantie dacht ik dat de videokaart op max load zat ofzo waardoor alles begon te stotteren, tijdens het browsen en tv kijken, blijft de load onder de 5%, ook het CPU verbruik is niet meer dan 10%...

Vervolgens heb ik beide DVI connectoren omgeswitched, maar dat mocht ook niet baten... Ik heb de laatste Windows drivers voor de Ati HD4870 gedownload en geinstalleerd, verder helemaal niets, geen MPEG Codecs, geen "blabla" Codecs, helemaal niet. Lijkt me hier ook niet nodig right?

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wat zijn de verdere specs van je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Topicstarter
Defeater schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:37:
Wat zijn de verdere specs van je systeem?
Edit: Zie hieronder :P Lolz, ik wist niet dat die daar nog helemaal stond, maar idd correct...

[ Voor 34% gewijzigd door Neodymium op 17-05-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:20
TV kaart Pinnacle Hybid Pro PCI-E
Backup drives & Removable storage Antec Veris & 1,5TB Seagate HDD
Behuizing Antec Sonata III
Audio toebehoren Creative X-530
Geheugen 4GB Kingston 667mhz ddr-2
Harde Schijven Intern T166 500GB 16MB 7200rpm
F1 750GB 32MB 7200rpm
Moederbord Asus P5K
Optische drives NEC AD-7173S zwart
DVD speler
Invoerapparatuur G5 Laser Mouse
Geluidskaart Creative X-Fi Xtrememusic
Overclocking & Cooling Scythe Murgen Infinity
Monitoren Samsung 206BW
Samsung 226BW
Processor Q6600 B3
Printer Canon MP600
Videokaart Ati Radeon HD4870 512MB
Scanner Canon MP600
Voeding Collermaster Real Power 700

Gekopieerd vanuit zijn profiel

[ Voor 25% gewijzigd door thijssie op 17-05-2009 20:43 ]

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al IE8 of Chrome geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:11:
Heb je al IE8 of Chrome geprobeerd?
Alle browsers geven dit effect, evenals Office, of wat dan ook... Ik heb nogmaals alle drivers weggehaald en gecleaned, en vervolgens weer alles opnieuw geinstalleerd qua drivers en ik ben erachter gekomen dat de ATI Display driver niet geinstalleerd was, overigens is dat dus niet de driver van de beeldschermen (206BW & 226BW), maar een of andere driver die multitasking wat smoother maakt ofzo...

Solution Found? :P Topic Closed :D (SFTC)

Pagina: 1