edit: en meer info is ook wel handig: machine specificaties, wannneer kreeg je de foutmelding, nieuwe software/hardware?
[ Voor 64% gewijzigd door Frentik op 17-05-2009 19:23 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
wat is je os? wat is je sp? voer je je updates uit?
wanneer gebeurt het, zijn er specifieke omstandigheden?
en daar komt bij dat er hier word van je word verwacht dat je eerst even zelf wat meer probeert dan direct je foutcode maar op het forum gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door Craven op 17-05-2009 20:19 ]
Run dit eens:
http://www.bleepingcomput...mbofix-gebruikt-te-worden
Wat heb je zelf al geprobeerd probeer eens te googlen .... wanneer gebeurd dit ? heb je all wel eens op annuleren gedrukt?
- Geen progje dat een disk / stick / volume verwacht dat verwijdert is?
- De TS is gewoon ronduit slecht
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
welkom op GoT!
Het is op GoT (en wat mij betreft op elk ander forum) hard nodig om een duidelijke en volledige informatie te geven over wat er aan de hand is wat de resultaten zijn van eigen pogingen om het op te lossen. We kunnen helemaal niets met de informatie die je geeft: de paar mensen die glazen bollen konden lezen hebben vlak voor de crisis hun geld van de IJslandse banken en zijn vertrokken naar betere oorden
Wanneer en waar krijg je deze melding? Wat is er op je machine veranderd sinds het goed ging? Er is op verschillende plaatsten een en ander over deze melding te lezen: ik neem aan dat je daar al naar hebt gekeken, wat waren daar van de uitkomsten?
Kortom: doe mij (en jezelf) een lol en lees ab even Het algemeen beleid #topicplaatsen door
Omdat op deze manier het topic niet nutig gaat zijn voor jou, sluit ik dit topic. Open ajb een nieuw topic met meer informatie, zodat we tenminste effectief kunnen meedenken. En omdat het niets te maken lijkt te hebben met Beveiliging en ik gok dat je Windows gebruikt, open het topic dan (als je denkt / weet dat het te maken heeft met Windows als OS) in Windows Clients. Verzin dan ajb trouwens ook even een topictitel die wat meer zegt over wat er nu aan de hand is: er zijn wel meer mensen die ooit een foutmelding gehad hebben, ik had dan iets verwacht zoals '[XP] geen schrijf: Exception 0XC0000013' of zoiets. Dan kan men tenminste meteen zien wat er aan de hand is
[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 18-05-2009 08:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()