Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• koenvanp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo,
ik ga binnenkort studeren en nu heb ik een laptop nodig, ik heb 0,0 verstand van computers dus mijn vraag is welke laptop geschikt is voor mij. Ik wil er het gewone schoolwerk op doen, verslagen typen etc. ik wil dvd´s kunnen branden en er moeten ongeveer 2 grote programma's (formaat photoshop cs3) op kunnen draaien zonder dat ie heel erg veel langzamer wordt. Het budget is ongeveer 600 euro. Is het misschien verstandig om een computer tweedehands te kopen? Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door koenvanp op 17-05-2009 18:10 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Kijk even in CSL, en dan: [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht voor wat tips ;) Met jou wensen kun je in de categorie 'basisnotebook' terecht. Let wel, voor photoshop kan meer worden verwacht van een pc dan binnen jou budget te krijgen is qua hardware, afhankelijk van wat je wilt doen.

Specs

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je zit hier verkeerd je moet in CSL zitten dan had je dit ook gezien. ;)
[NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht

[ Voor 0% gewijzigd door -The_Mask- op 17-05-2009 18:14 . Reden: Spuit 11 :z ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht staan inderdaad behoorlijk wat tips die je op weg kunnen helpen bij de keuze van een notebook. Als je weet welke programma's je erop gaat draaien is het makkelijk om even de eisen van die programma's erbij te pakken zodat je zeker weet wat je nodig hebt.

In elk geval is het zo dat we van een tweaker verwachten dat hij zelf zijn hardware uit kan kiezen, daarom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.