Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Extreem traag met foto's

Pagina: 1
Acties:

• BDmartijn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Hallo!

Normaal gesproken zijn foto's in een word bestandje, of ook excel en powerpoint, geen enkel probleem. Echter sinds ik office 2007 erop heb staan is het eigenlijk ondoenlijk om afbeeldingen met de muis te verslepen. Het steeds opnieuw previewen van de afbeelding vreet op de een of andere manier al mn pc kracht op, winamp begint er zelfs door te stotteren!

Ik draai het op een niet al te oude PC, AMD 4850e, 2.5GHz, 2 GB ram. Er zit alleen een niet te sterke grafische kaart in, namelijk alleen onboard de ATI radeon HD 3200. Toch draait het systeem een hoop spellen vrij redelijk, zoals battlefield 2, red alert 3.

Ik kom er echter maar niet uit hoe ik dit probleem kan oplossen of waar het aanligt. Als er ergens een optie is om afbeeldingen met alleen de kaders te verschuiven (zoals in 2003) is het probleem denk ik opgelost. Echter met google vind ik hier nergens een oplossing voor.

Heeft iemand hier eerder last van gehad, of weet iemand een oplossing/mogelijke oorzaak?