Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Inhoudsopgave opmaak meerdere titelsoorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een inhoudsopgave die gebruik maakt van 'Hoofdstuk' en 'kop 2'.
Hoofdstuk is aangeduid als niveau 1 en kop 2 als niveau 2.
Ik heb nu een probleem met de gewenste opmaak van de inhoudsopgave te verkrijgen.

Ik wil dat na elk hoofdstuk met daaronder de titels die opgemaakt zijn als kop 2 een spatie ontstaat.
Daarnaast wil ik de hoofdstukken dikgedrukt hebben en de koppen 2 niet. Beide worden nu als dikgedrukt getoond. Is dit ergens automatisch in te stellen?

Daarnaast kan ik nadat ik een inhoudsopgave heb aangemaakt nergens meer het volgende venster krijgen om de inhoudsopgave aan te passen:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/qsump5.jpg

Dit betekend dat ik telkens een nieuwe inhoudsopgave moet instellen als aanpassingen gemaakt moeten worden, bijvoorbeeld wanneer een derde soort titel meegenomen moet worden.
Weet iemand of dit mogelijk is in Word?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb geprobeerd te ontcijferen wat je wil bereiken.
Ik wil dat na elk hoofdstuk met daaronder de titels die opgemaakt zijn als kop 2 een spatie ontstaat.
misschien een optie om de stijl van het hoofdstuk aan te passen zodat hij voor die regel een lege ruimte pakt?
Daarnaast wil ik de hoofdstukken dikgedrukt hebben en de koppen 2 niet. Beide worden nu als dikgedrukt getoond. Is dit ergens automatisch in te stellen?
Dit kan je volgens mij doen door in het scherm wat je toont naar wijzigen te gaan en de gebruikte stijl aan te passen
Daarnaast kan ik nadat ik een inhoudsopgave heb aangemaakt nergens meer het volgende venster krijgen om de inhoudsopgave aan te passen:
Dat kan je doen door de inhoudsopgave te selcteren en vervolgens via de menubalk die jij bovenin je plaatje hebt staan je gaan naar het pijltje onder 'Inhoudsopgave' en te kiezen voor 'inhoudsopgave invoegen' bij mij pakt hij dan de settings van de inhoudsopgave zoals die er reeds staat. Onlogisch, maar het werkt wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 18-05-2009 17:34 ]

Desktop | Server | Laptop