Toon posts:

Optische uitgang Terratec DMX-fire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
*D
Wie kan mij helpen met mijn zojuist aangeschafte Terratec geluidskaart.
De optische uitgang doet het niet, er komt geen signaal uit.
Moet ik een jumper omzetten, of is het iets software-matigs of is 'ie stuk?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Dit moet je volgens mij inschakelen in de properties van je geluidskaarrt. Als je dat icoontje van DMX onderin hebt staan kun je daar ook een paar opties in/uitschakelen. Zoals 2 of vier boxen en ook optisch uitgang aan/uit. Succes er mee. ;)

Verwijderd

Topicstarter
:)ff-en proberen.
Thanks ! :)

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:55
Voor mij het zelfde probleem, Ik krijg die uitgang ook niet aan de praat, ik heb alles goed ingesteld. Kan het geen jumper zijn?

PV opbrengst

Verwijderd

Zelfde probleem met een Studio DMX, dat is dezelfde kaart, maar dan met de digitale uitgangen op een losse slot. Met geen mogelijkheid krijg ik het aan de gang, onder alle OSen geprobeer, van 95 tot 2000. Nooit gewerkt. En jumpers zitten er niet op, die iets instellen met betrekking tot die optische uit. :?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Jah.. heel simpel.. je moet gewoon de optie ff op "Off zetten" --> Apply

En dan weer op "Stereo mix" zetten --> apply, en hij doetet :D tenminste, dat werkt bij mij als ik net uit een hibernate kom. Bij een normale reboot doetie het altijd meteen.. Win2k hebbik..

Verwijderd

Topicstarter
:)
Mensen. Ik ben eruit (Voorwat die DMX fire 1024 betreft).
Ga naar het DMX menu, en stel daar bij "digitaal" je digitale uitgang in op "Digitale ingang (Direct). En Hoppa!!
Hij doet 'et
:)

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:55
Ik heb dus ook de Terratec DMX fire 1024
mn digitale uitgang doet et wel, (kan je zien aan het rode lasertje)
Ik sluit em aan op mn 5.1 rocco jazz installatie maar ik krijg geen sound uit mn boxen, zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Ik heb de Jazz rocco 5.1 installatie met dolbi prologic decoder.

PV opbrengst

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 23:39 schreef Justin2000 het volgende:
Ik heb dus ook de Terratec DMX fire 1024
mn digitale uitgang doet et wel, (kan je zien aan het rode lasertje)
Ik sluit em aan op mn 5.1 rocco jazz installatie maar ik krijg geen sound uit mn boxen, zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
Ik heb de Jazz rocco 5.1 installatie met dolbi prologic decoder.
Je moet je installatie zetten op stereo, want hij krijgt geen 5.1 signaal naar binnen, de dmx is geen dolby prologic, of digital

Verwijderd

f
Pagina: 1