Ik heb toch wel een bizar probleem.
Om de vier seconden lijkt het wel dat er een key door het systeem wordt ingedrukt. Steeds verspingt de cursor een regel omhoog. Erg naar want je kan zo niet eens een wachtwoord fatsoenlijk invoeren. De uitvoer in XEV:
Met andere woorden, het is geen hangend keyboard. Want dan zou elk event een nieuwe regel krijgen. Het lijkt wel een virus maar daar heb ik tot nu toe nog geen enkele ervaring mee dus zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken.
Iemand enig idee?
Het probleem doet zich pas voor als ik ben ingelogd.
Als ik alle input apparaten verwijder blijft het probleem bestaan.
Het typen van deze tekst was een ware crime
UBUNTU 9.04
ASUS M2N-MX-se
onboard NVIDIA videocard
AMD-64 Phentom 2
Probleem deed zich voor zonder bewuste veranderingen mijner zijde. Gisteren werkte alles naar behoren.
Om de vier seconden lijkt het wel dat er een key door het systeem wordt ingedrukt. Steeds verspingt de cursor een regel omhoog. Erg naar want je kan zo niet eens een wachtwoord fatsoenlijk invoeren. De uitvoer in XEV:
code:
Keyboard event en dan tweemaal: ^[[A^[[A1
2
3
| MappingNotify event, serial 335, synthetic NO, window 0x0, request MappingKeyboard, first_keycode 8, count 247 ^[[A^[[A |
Met andere woorden, het is geen hangend keyboard. Want dan zou elk event een nieuwe regel krijgen. Het lijkt wel een virus maar daar heb ik tot nu toe nog geen enkele ervaring mee dus zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken.
Iemand enig idee?
Het probleem doet zich pas voor als ik ben ingelogd.
Als ik alle input apparaten verwijder blijft het probleem bestaan.
Het typen van deze tekst was een ware crime
UBUNTU 9.04
ASUS M2N-MX-se
onboard NVIDIA videocard
AMD-64 Phentom 2
Probleem deed zich voor zonder bewuste veranderingen mijner zijde. Gisteren werkte alles naar behoren.
[ Voor 19% gewijzigd door arnem_ op 17-05-2009 13:33 ]