80% eens met bovenstaande punten. (hoef ik niet nog een keer langs te gaan)
Wat betreft het logo: Ja, deze valt best wel op. Maar ik denk dat als je de platen voor ze uitprint of meegeeft op een cd´tje, dat je ze dan niet voorziet van een logo.
Ik denk dat de meeste daar niet aan denken. Het logo is er natuurlijk niet voor niets en dat is voor sites zoals flickr en diverse fora. Ik neem het logo wat dat betreft maar even met een korreltje zout.
Ik vind het voor de rest best een sterke serie met als topper nummer 4. En daar staat als zwakste nummer 3 tegenover. Waarom? Ik zie de bruid met (als ik het goed heb) haar vader. Ja leuk voor in het album thuis, maar in deze context totaal verkeerd geplaatst. Om haar vader draait het niet in deze case.
Foto 2 zou ik bovenaan nog even een cropje geven zodat het blauwe randje er af gaat.
Foto 4 zou ik de mensen met de hond helemaal achterin even weg clonen.
Foto 5 zou ik het leuker hebben gevonden dat de bruidegom de sluier optilt van de bruid om haar te zoenen. Op deze manier kan je toch iets met de sluier doen maar nu zie je praktisch niets van de gezichten. Das toch wel een beetje jammer. Ik zie wel dat je een originele inslag hebt geprobeerd en er geen standaard shot van hebt willen maken.
En foto 7 zou ik rechts even een cropje geven zodat de skate baan er af gaat.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 17-05-2009 18:15
]