Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista 64 Bit. Audiodg.exe tript?

Pagina: 1
Acties:

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Beste Tweakers,
Sinds een tijdje krijg ik meldingen dat mijn geheugen vol zit. Nu heb ik dit nog nooit gehad en dat is ook niet zo verwonderlijk met 4GB. Het proces Audiodg.exe slurpt een geweldige 1.5GB t/m 2.4!GB van mijn RAM op. Ziek!!!
Hoe kan dit? Is het een Trojan. Is het een vogel? Ik snap het helemaal niet meer.
Wat ik gedaan heb nochtans: ff gegoogled en dat trucje gedaan door enhancement van de soundcard uit te zetten en standaardwaarden te herstellen. Geen effect.
Verder Ad Aware laten scannen en AVG. Geen results.
Ideeën zijn meer dan welkom.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
http://www.vistaheads.com...d-performance-issues.html

Geen oplossing, maar een uitleg wat het is en doet. Het is geen virus of iets dergelijks.
Heb je de meest recente audio drivers geinstalleerd? Want je moet gaan zoeken in de richting van je geluidskaart.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• rem4rk4ble
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 03:25
Saeverix schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:41:
http://www.vistaheads.com...d-performance-issues.html

Geen oplossing, maar een uitleg wat het is en doet. Het is geen virus of iets dergelijks.
Heb je de meest recente audio drivers geinstalleerd? Want je moet gaan zoeken in de richting van je geluidskaart.
Ja. Ik heb echter al jaren gezeik met deze geluidskaart. Tis een Sound Blaster X-FI Gamer edition. Heel vaak schiet mijn geluid eruit icm met een ander programma dat geluid nodig heeft. VB. Vent en iTunes gaan niet samen. Dan schiet het geluid van Midden naar Rechts Achter. Mijn Subwoofer naar linksvoor. etc etc xD
Maar ik ga ff kijken op die site. En anders gewoon weer opnieuw vista erop hoor;) Is ook niet zo'n probleem. alleen kost me weer 4 uur