Allereerst, bedankt voor het aanklikken van mijn topic.
Ik heb gisteren een heel nieuw systeem besteld. Fantastisch ding (op papier in elk geval). Het enige wat aan mijn geluk nu nog ontbreekt is een goede muis. Nu hoor ik je denken: "definieer goed". Welnu:
Mijn vraag is: kan iemand hier mij adviseren welke muis voor mij de juiste is? Ik heb gezegd dat ik een groot fan van logitech ben, maar als iemand mij aanraadt een ander merk te kiezen dan hoor ik dat ook graag. Dan natuurlijk wel goed beargumenteerd.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb gisteren een heel nieuw systeem besteld. Fantastisch ding (op papier in elk geval). Het enige wat aan mijn geluk nu nog ontbreekt is een goede muis. Nu hoor ik je denken: "definieer goed". Welnu:
- Ik ben een groot fan van logitech muizen
- Heb nu een mx310, en die heeft me altijd goed voldaan, maar ik wil nu toch een nieuwe.
- Naar aanleiding van bovenstaande wil ik dus een muis met een aantal extra knoppen.
- Muis moet scrollwiel hebben
- Bedraad, dus niet zo'n rotding op batterijen
- Ik ben linkshandig, mijn vriendin rechtshandig, dus het moet niet te ergonomisch worden allemaal. Daarbij geldt natuurlijk wel dat ik iets meer hardcore gebruik maak van de muis dan zij, dus als de ergonomie linkshandigen iets meer zou bevoordelen dan is dat geen ramp.
- De muis moet een beetje betaalbaar zijn, dus bij €50 houdt het echt wel op.
Mijn vraag is: kan iemand hier mij adviseren welke muis voor mij de juiste is? Ik heb gezegd dat ik een groot fan van logitech ben, maar als iemand mij aanraadt een ander merk te kiezen dan hoor ik dat ook graag. Dan natuurlijk wel goed beargumenteerd.
Alvast bedankt voor de moeite.