Logitech G15 3.02.173

Pagina: 1
Acties:

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Topicstarter
Past beter bij drivers dan onder software. ;)

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat ding heet GamePanel Software, dus waarom het onder drivers hoort is mij dan een raadsel? :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

omdat het puur voor dat toetsenbord geschikt is lijkt me Robin, ik kan met mijn Logitech wave er tenminste he-le-maal niets mee ;) Wat dat betreft ben ik het wel met de TS eens :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Niet online
Ik kan er met mijn UltraX ook niks mee, maar dat komt doordat dat toetsenbord niet overweg kan met die software, en het betekent niet dat het meteen een driver is :P Het zou onder drivers kunnen passen, maar Logitech noemt het zelf ook software: "Toetsenbordsoftware voor G-Series".

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hey, jij bent hoofdmeuk, ik zeg alleen maar dat de TS een punt heeft :P en nee, niet alleen maar omdat je een reservebelch bent O-)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:37

MsG

Forumzwerver

Niet mee eens. Het toetsenbord werkt zonder zie meuk helemaal 100% als toetsenbord. Het is een programma + driver eigenlijk voor de LCD.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het is een driver voor een stukje hardware op dat toetsenbord en dat toetsenbord alleen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:37

MsG

Forumzwerver

Het is software om die driver te configureren :P.

Het feit dat je bij de G15 standaard al een Logitech logo ziet, zegt dat de echte beeldaansturing by default al werkt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Robin
  • Niet online
Ik heb de update toch onder de driver-sectie gezet. Hoewel je kan verdedigen dat het software is, kan je met dat programma een en ander instellen van de toetsenborden. Niet te vergeten dat we SetPoint ook als driver beschouwen.
Pagina: 1