My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
omdat het puur voor dat toetsenbord geschikt is lijkt me Robin, ik kan met mijn Logitech wave er tenminste he-le-maal niets mee
Wat dat betreft ben ik het wel met de TS eens
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik kan er met mijn UltraX ook niks mee, maar dat komt doordat dat toetsenbord niet overweg kan met die software, en het betekent niet dat het meteen een driver is
Het zou onder drivers kunnen passen, maar Logitech noemt het zelf ook software: "Toetsenbordsoftware voor G-Series".
Hey, jij bent hoofdmeuk, ik zeg alleen maar dat de TS een punt heeft
en nee, niet alleen maar omdat je een reservebelch bent
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Niet mee eens. Het toetsenbord werkt zonder zie meuk helemaal 100% als toetsenbord. Het is een programma + driver eigenlijk voor de LCD.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Het is een driver voor een stukje hardware op dat toetsenbord en dat toetsenbord alleen.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Het is software om die driver te configureren
.
Het feit dat je bij de G15 standaard al een Logitech logo ziet, zegt dat de echte beeldaansturing by default al werkt.
Het feit dat je bij de G15 standaard al een Logitech logo ziet, zegt dat de echte beeldaansturing by default al werkt.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb de update toch onder de driver-sectie gezet. Hoewel je kan verdedigen dat het software is, kan je met dat programma een en ander instellen van de toetsenborden. Niet te vergeten dat we SetPoint ook als driver beschouwen.
Pagina: 1