Toon posts:

[Mac Mini] Eigen muis en tobo gebruiken? KVM-switch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb absoluut nog geen ervaring met MAC maar ik ben in overweging om de mini mac te kopen.
Nu begreep ik dat een MAC goed aan te sluiten is op een standaard TFT monitor, maar:
  • Kan ik mijn huidige niet Apple muis en toetsenbord gebruiken aan de mini MAC?
  • Kan ik gebruik maken van een (speciale) kvm switch zodat ik mijn pc en de mini mac beide kan aansluiten?
Alvast bedankt voor de info!

Verwijderd

Ja, Ja

Mac mini gaat (mits met verloop) gewoon naar dvi, deze kun je dan gaan splitten met een kvm switch die dvi ondersteund. Muis en tb werken ook gewoon.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT brinkmanm :)

Je eerste vraag kun je via http://www.apple.com/nl/macmini/ al snel beantwoord krijgen. Apple zegt namelijk zelf:
Wegdoen is zonde

Dit is nog steeds een van de mooiste dingen van Mac mini: je kunt gewoon je eigen scherm, toetsenbord en muis gebruiken.
Wat je 2e vraag betreft is de search wellicht behulpzaam. Je hebt ook [Mac mini] Discussie & Ervaringen - deel 3 al gevonden?

Ik adviseer je trouwens wel dit stukje nog eens door te nemen over het plaatsen van topics. Op Tweakers.net wordt enige inzet verwacht voordat er een topic wordt aangemaakt :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Ik heb de naam van het topic aangepast naar iets wat beter je onderwerp omschrijft: "[Mac Mini] Eigen muis en tobo gebruiken? KVM-switch?".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Let op dat je bij aanschaf van een KVM switch eentje koopt die keyboard en muis via USB doet. De Mac Mini heeft namelijk geen PS/2 poorten ;) (Heb zelf de Aten CS-1764 maar die is wel redelijk prijzig)