Windows 7 Geluidskaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Hoe moet ik de windows 7 activeren ? heb de code in mijn e mail gekregen van microsoft, maar ik zie nergens waar ik die moet activeren ?

Drivers van geluid moet ik ook installeren, maar ik kom er echt niet uit heb heel google afgezocht dus zou iemand me aub kunnen helpen ? het helpt niet om automatisch de drivers te laten zoeken de gele vraagteken blijft nog steeds staan.

Deze geluidskaart heb ik: Creative Soundblaster Audigy
http://www.alternate.nl/html/product...uid&l2=Kaarten

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 23:53

the mod man

iets van beeldmaker

Je zit al in windows 7? dan zou ik me geen zorgen maken over activeren.
Ik denk niet dat er drivers zijn voor je geluidskaart die gemaakt zijn voor windows 7.. (creative en drivers....)
je kan proberen of de vista drivers werken (doet het bij mij ook met x-fi extreme music)

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Control Panel\System and Security\System

Daar kan je activeren.

Staat er geen beta driver op de creative website zelf?
Voor de X-Fi is dit wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoek even de in faq van creative support, daar staan de drivers van Windows 7 tussen.

edit:
linkje

apart, mijn IE7 geeft een fout op mijn link, als je mijn bericht 'viewt' zie je wel hele url.

Maargoed, hoofdpagina van Creative, links bovenin zoeken naar 'windows 7', eerste hit geeft de lijst met drivers beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 17-05-2009 01:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.