Toon posts:

Wat vraagjes over 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben nu al een week opzoek naar een monitor.En ik denk dat ik er 2 heb gevonden die voor mij misschien goed zouden zijn.Dat is de BenQ E2400HD en de Acer P244Wb.
Wat erg belangrijk is is een goede inkijkhoek en natuurlijke kleuren omdat ik heel veel met photoshop werk.
Wat ik gelezen heb is dat de BenQ met 5ms een klein beetje ghosting heeft maar dat is niet erg.
Als iemand nog een goede 24inch monitor met natuurlijke kleuren weet zou heel fijn zijn want dan kan ik weer verder kijken als deze toch niet voor mijn gebuik goed zijn.De Samsung monitors vind ik niet erg goed die heb ik kunnen zien in een winkel.

Ík hoop dat ik dit mag vragen omdat ik niet zeg wat is de beste monitor maar wat is voor mij de beste?
En omdat ik deze monitoren alleen op het internet kan kopen.

bedankt
Marc

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

^^ hier staat aardig wat info die je voor deze vrag kunt gebruiken. Je hebt het over inkijkhoek en kleuren, maar rept met geen woord over welke paneeltype (TN, S-PVA, S/H-IPS etc) ze gebruiken. Begin je dus eens in te lezen. Aan de hand van je eisen kun je al snel een paneeltype bepalen. Dan hoef je alleen maar uit te zoeken welke schermen dat paneel hebben ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.