Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik heb sinds kort een oude N70 over genomen. Als ik deze aan zet en mijn pin invoer komt er een soort popup met "videotones are tunning on your phone." Met wat uitleg dat je kan instellen in je profiel. Ik kan deze gewoon sluiten, maar op de achtergrond (menu toets ingedrukt houden) zie ik hem nog wel. Als ik deze weer selecteer en sluit blijft hij staan in het menu. Ik heb hem tot zo'n 40 keer proberen te sluiten, maar zonder resultaat.

De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is mijn Mmc te verwijderen. Maar om nu erlke keer dat ding er in en er uit te halen als ik mijn telefoon herstart/aanzet vind ik niet erg handig. Zeker niet op alle plekken. Het kaartje is klein en raak je zo kwijt, dus daarom doe ik dat liever niet. De popup laten staan op de achtergrond kost veel stroom. Dus dat is ook niet echt een oplossing. In de instellingen/helpfiles kan ik niets vinden en Google geeft alleen maar reclame sites die videotones aanbieden.

Is er een manier om te zorgen dat het programma/popup niet start of na 1 keer gewoon weg blijft?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!