De ontgroening deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=274688.
Gepost door Niels Tijssen Woensdag 28 Februari 2001 - 13:42 Score: 2 (Inzichtvol)

Dit AMD 760 MP bord ziet er zeer goed uit voor een professionele server, en Tyan heeft hiermee zeker een high end moederbord in handen, dat zowel als server in een rackmount of als high end 3d workstation (in combinatie met een quadro kaart) gebruikt kan worden.

Hiermee kan AMD zeker scoren, omdat de implementatie van SMP in de AMD 760 mp borden beter geregeld is in vergelijking met de SMP van de P3, en de bijbehorende snelheidswinst zeker de hogere prijs van dit moederbord goed maakt.

Amd heeft zeker een krachtigere FPU, en het ontbreken van SMP in de P4, de trage FPU, en de duurdere prijs van veel rambus geheugen, maakt AMD een goede kandidaat in deze markt vs de P4. AMD kan nu makkelijk het high end segment binnendringen, nu de gevraagde high end moederborden met SCSI, 64 bits PCI etc. beginnen te komen.

Aangezien AMD zich in the thuismarkt al heeft bewezen, en technisch verder is dan de P3 in kloksnelheid, SMP inplementatie en FPU snelheid, heeft AMD met de release van dit moederbord een goede voorsprong in dit marktsegment gekregen.
Wat is de algemene concensus over deze posting? Dit vind ik een hele mooie voor de cursus ontgroening, waar ook gevorderden in zullen trappen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

Ik wacht even met mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vindt het een mooi verpakte troll.

Met een lintje, in cadeauverpakking.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Of mocht ik me er weer niet mee bemoeien ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Hij zwengelt de AMD/intel discussie aan en heeft niet altijd de sterkste woordkeus. De eerste neiging is om te zeggen dat hij trolled. Na een paar keer herlezen krijg ik toch steeds meer het gevoel dat hij het redelijk onderbouwt. Ik zal zelf deze in eerste instantie niet moddereren, maar er eens over praten of zijn verdedigende statements terecht zijn. Het is IMO niet de troll die het even leek, want hij geeft redelijk gezonde stof tot 'normale' discussie. De toon zou nog anders kunnen. Ik ben geneigd hem daarom zo te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik krijg de neiging op die posting te reageren met: "Waar zit jouw AMD-tattoo, op je raid?" :P Ghehehe...Maar da's dan een -1 troll aan m'n broek :).

Dit AMD 760 MP bord ziet er zeer goed uit voor een professionele server, en Tyan heeft hiermee zeker een high end moederbord in handen, dat zowel als server in een rackmount of als high end 3d workstation (in combinatie met een quadro kaart) gebruikt kan worden.
Mening, overbodig, what else is new? :)

Hiermee kan AMD zeker scoren, omdat de implementatie van SMP in de AMD 760 mp borden beter geregeld is in vergelijking met de SMP van de P3, en de bijbehorende snelheidswinst zeker de hogere prijs van dit moederbord goed maakt.
Zijn daar dan al benchmarks van? Waarom Intel erbij gesleept? Weet-ie al hoe duur dit bord is? Of iets z'n prijs waard is maakt men zelf wel uit. ;)

Amd heeft zeker een krachtigere FPU, en het ontbreken van SMP in de P4, de trage FPU, en de duurdere prijs van veel rambus geheugen, maakt AMD een goede kandidaat in deze markt vs de P4. AMD kan nu makkelijk het high end segment binnendringen, nu de gevraagde high end moederborden met SCSI, 64 bits PCI etc. beginnen te komen.
Halve waarheden aan elkaar rijgen, zonder onderbouwing en er dan een conclusie aanhangen die dus 'rammelt'. Er worden een paar overwegingen achterwege gehouden (Foster, DDR voor Intel, imago in de pro-sector).:P

Aangezien AMD zich in the thuismarkt al heeft bewezen, en technisch verder is dan de P3 in kloksnelheid, SMP inplementatie en FPU snelheid, heeft AMD met de release van dit moederbord een goede voorsprong in dit marktsegment gekregen.
Tja, dat kun je vinden.

Deze posting vind ik een moeilijke. Enerzijds zijn het subjectieve meningen en conclusies die hij neerschrijft, maar hij brengt het als zijnde harde feiten. Sommige zaken zijn bekend, sommige (nog) niet en andere gegevens/overwegingen worden niet genoemd. Hij stuurt erg duidelijk aan op de vergelijking met Intel, maar verpakt een aantal opmerkingen die als troll kunnen worden opgepakt in fluweel, waardoor ze bijna onzichtbaar worden.

Iemand die het met zijn conclusies eens is, zal geneigd zijn dit met +1 inzichtvol/informatief te honoreren. Een raszuivere troll vind ik het niet, van mij mag-ie op '1-gemodereerd' eindigen, maar '0-overbodig' heb ik persoonlijk ook geen moeite mee, omdat het nogal provocatief en tot vervelende discussies aan kan zetten.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Vraag: ga je niet te ver als je een post HELEMAAL uitkleed en ontleed om je uiteindelijke moderatie te bepalen.

'T belangrijkste is op welke score 'ie terecht komt.

Ik zeg 1 of 2. (most likely 2)

Als je hier een flamebait of troll inziet, kun je bijna alles wel op 0 of -1 modden.
------------------------------------------
Oftwel: 1 of 2 kan ik mee leven, 0: gaat omhoog, 3: gaat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Als je dingen _goed_ gaat ontleden vind je bijna overal wel een troll in.

Ik denk dat dit ook zeer zeker geen bewuste troll is. En hij is ook lastig te herkennen voor de gemiddelde tweaker.

Ik vind het zelf een +2'tje, maar eigenlijk is het wel gewoon een troll. Maar dan zijn we wel weer erg streng.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Tja, zo'n "in-depth"-analyse doe ik natuurlijk niet iedere keer. Maar i.k.v. "ontgroening" ga ik er uitgebreid op in, zodat ook een moderatie bespreekbaar wordt. En ter leeringh ende vermaeck natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij is dat het begin van het einde (of het einde van het einde)geweest van het "oude" modsysteem.

Te strenge moddereters. Ik vind dit zeker geen must NOT read.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 28 februari 2001 15:12 schreef Jaymz het volgende:
Volgens mij is dat het begin van het einde (of het einde van het einde)geweest van het "oude" modsysteem.

Te strenge moddereters. Ik vind dit zeker geen must NOT read.
Bedoel je daar nu deze draad mee, of de posting die quote ? ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

In mijn mening is +2 goed.

de label Inzichtvol ben ik het niet echt mee eens zou liever "Interresant" of "Informatief" zien. De posting is op zich nou niet zo "inzichtvol" in mijn mening.

Wat op zich wel vaak gebeurd is dat een posting op "inzichtvol" komt te staan terwijl het in mijn mening "interresant" hoort te zijn :)

[edit: Jaymz, Blijf van mijn keyboard af!]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 28 februari 2001 15:36 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Bedoel je daar nu deze draad mee, of de posting die quote ? ;)
Ik vind het zelf een +2'tje, maar eigenlijk is het wel gewoon een troll. Maar dan zijn we
wel weer erg streng
+ daarbij het "gevoel" dat ik heb gekregen na het lezen van oude draden waar het over het oude systeem ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Sorry Jaymz,

Maar ik snap je nog niet helemaal.

Zou je het misschien iets minder beknopt willen uitleggen, want zo kan ik er nogal weinig mee.

* GaMeOvEr excuses maar alvast als hij niet helemaal wakker is... Gaat ff snel een peukie roken.... ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 28 februari 2001 15:40 schreef dusty het volgende:
In mijn mening is +2 goed.

de label Inzichtvol ben ik het niet echt mee eens zou liever "Interresant" of "Informatief" zien. De posting is op zich nou niet zo "inzichtvol" in mijn mening.

Wat op zich wel vaak gebeurd is dat een posting op "inzichtvol" komt te staan terwijl het in mijn mening "interresant" hoort te zijn :)

[edit: Jaymz, Blijf van mijn keyboard af!]
Mee eens, ik zou ook graag slechts de tag veranderen en niet de waarde. Maar als zoiets getalsmatig goed staat ben ik vaak allang blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, nu ff niet de tijd voor een lange reaktie, en ik ga binnen nu en 30 minuten naar huus. 'k kom hier nog wel op terug, maar echt belangrijk issut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Oki.

Ik hoor het wel weer. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Tja, in-depth analyse.... doe ik echt vrijwel nooit. Alleen als een posting opvalt.

Deze viel direct op omdat ik na vluchtig lezen de woorden "herkauwen" en "open-deur" direct kreeg. De zwakke punten van AMD en Intel (vice-versa) zijn namelijk algemeen bekend. Om bij iedere posting bij iedere topic deze algemeenheden te noemen vind ik dat nogal en vervelende manier van informatie geven/punten pakken. Haal ik de open-deur weg. Blijft het eerste stukkie van de tekst over en da's ook een open-deur, want dat is gewoon een samenvatting van het nieuwsartikel.

Een slechte posting is het niet, maar zulke dingen neigen nogal eens richting +4 te gaan, daarom post ik hem hier. Ik heb nooit bezwaren tegen loze +2 postingen, dus vind ik +2 zelf ook het maximum hiervoor.

In-depth analyse is niet nodig. Je eerste gevoel is meestal de juiste. Bij deze posting zul je echter wel de herkauwerij moeten herkennen, aangezien dat geen toegevoegde waarde is.
Indepth-analyse kan wel nuttig zijn om een posting te overwegen op dit forum

* Delerium ligt op de loer en trapt deze dus naar beneden als íe op +3 komt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
huh, heb ik de discussie dichtgegooid omdat mijn oordeel definitief is? * Delerium hoopt van niet, aangezien ecteinascidin nog steeds een beunhaas is.

Overigens staat íe nu op 0... nogal cru.... >:) en terecht >:).

Boejuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Vindt het geen -1 en geen 3 of 4, dus idd boejuh. Moeilijk discuzeuren dus. Alleen het open deuren verhaal is misschien niet geheel correct. De newsposting is nieuw, als de reactie erop aan sluit is het niet geheel een open deur. Misschien voor mensen die hier dag en nacht lezen, maar ik vind niet dat objectief moddereren die optiek moet hanteren. Dan krijg je wat Jaymz zegt dat het te streng moddereren in de hand werkt. Het niveau moet uiteindelijk wel omhoog, maar zonder dat het snobbistisch en te elitair wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Open deur 1: Hiermee kan AMD zeker scoren, omdat de implementatie van SMP in de AMD 760 mp borden beter geregeld is in vergelijking met de SMP van de P3, en de bijbehorende snelheidswinst zeker de hogere prijs van dit moederbord goed maakt.

Amd heeft zeker een krachtigere FPU, open deur2, en het ontbreken van SMP in de P4, de trage FPU, en de duurdere prijs van veel rambus geheugen, opendeur3 en troll in 1 (onbewezen)
Dit stukje zou op zichzelf direct troll worden. Suggestief, trollerig, bullshit en voorbarig. Herkauwen van bestaande anti-Intel argumenten.

Tja, een stukje analyse op zijn tijd kan zeker geen kwaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik heb nog niet gespiekt bij de andere antwoorden, mag ik nog meedoen ;)

Komt ie:
omdat de implementatie van SMP in de AMD 760 mp borden beter geregeld is in vergelijking met de SMP van de P3
Nogal een gewaagde uitspraak, zonder link vind ik dit -1 overbodig.
Amd heeft zeker een krachtigere FPU, en het ontbreken van SMP in de P4, de trage FPU, en de duurdere prijs van veel rambus geheugen, maakt AMD een goede kandidaat in deze markt vs de P4.
Iets meer richting flaimbait maar nog steeds overbodig zonder onderbouwing...
AMD kan nu makkelijk het high end segment binnendringen,
Door het woordje "makkelijk" gaat dit ook richting overbodig.

Dit is gewoon een heel erg dikke troll:
Aangezien AMD zich in the thuismarkt al heeft bewezen, en technisch verder is dan de P3 in kloksnelheid, SMP inplementatie en FPU snelheid,
Dit is gewoon dom:
heeft AMD met de release van dit moederbord een goede voorsprong in dit marktsegment gekregen.
ten eerste is het bordje niet van AMD maar van Tyan en een voorsprong nemen in het server-segment zonder dat er ook maar iets aan testen en praktijk-ervaring is... Denk het niet. :)

-1 overbodig of -1 troll lijkt me op zijn plaats....

edit:

Uit de mod-FAQ:
Troll:
It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge

Lijkt me duidelijk dus: -1 troll.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
--------------------------------------------------------------------------------
omdat de implementatie van SMP in de AMD 760 mp borden beter geregeld is in vergelijking met de SMP van de P3
Da's inherent aan het athlon-ontwerp. De EV6 bus voor de alpha is overgenomen door AMD, zodat een fatsoenlijke SMP kan plaatsenvinden. Om dat als argument hiero te gebruiken..... Zo lust ik er ook wel 1.

AMD rulez, omdat AMD een groen dus milieuvriendelijk logo heeft :? |:(

[edit], een week zonder Jaymz is een week niet geleefd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Nog ff offtopic tussendoor:

He said: duurdere prijs. hehe >:)

* KeX weet een debiele contaminatie wel te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 28 februari 2001 19:00 schreef ecteinascidin het volgende:
Open deur 1[knip]
Ik weet niet of het een reactie was op mijn lichtelijk open deur verdedigen in het kader van het snobbisme, maar dat deed ik niet met deze posting als specifieke voorbeeld. Ik weet dat dat wel de bedoeling was, maar het ging mij ff om moddereren iha.

[typo-edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 19:41
Als we allemaal even positief blijven over deze jongen en er van uit gaan dat ie het allemaal goed bedoelt, maar er nog niet genoeg van af weet zou ik hem op een +1 gemodereerd of interessant nog wel aardig vinden.
Een 0 of -1 is imho wat te laag, omdat hij met een aantal punten toch wel stof voor een leuke discussie geeft. Ze kloppen niet helemaal,maarzitten wel in de richting.
En paar verkapte trolls zitten er misschien wel in ja, alhoewel je ze daarvoor wel twee keer moet lezen. Maar niet zwaar genoeg om de andere punten ongedaan te maken.

Er direct achteraan moet er echter wel een corrigerende posting komen, met de daadwerkelijke harde feiten. Op die manier leert iedereen ook nog het goede, hij inclusief :).

[edit]
Met deze open-deur reactie op de reactie waar dit allemaal mee begon wordt het zo langzamer hand wel een beetje tochtig hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb hem een puntje erbij gegeven zodat hij op +1 - gemod staat.

Anders vinnik het weer zo lullig, hij heeft namelijk zo zijn best gedaan om "open deuren" op een rijtje te zetten. ;)

Ik vraag me bij dit soort postings altijd af hoe de poster zelf ten opzichte van zijn posting staat.

(Of hij bijvoorbeeld denkt dat hij een goede posting heeft geschreven.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 28 februari 2001 21:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
[knip]
Ik vraag me bij dit soort postings altijd af hoe de poster zelf ten opzichte van zijn posting staat.

(Of hij bijvoorbeeld denkt dat hij een goede posting heeft geschreven.)
Ik kan me het nauwelijks voorstellen.

Ik vermoed zelf bij dit soort postings dat men kiest voor de "intelligente oplossing". Dit gebruik ik altijd als omschrijving voor een handeling die mensen doen als ze zich superieur en intelligenter voelen. Ze gaan ervan uit dat de lezer het niet door heeft.

Van de andere kant is er ook nog de vergelijking met de pathologische leugenaar. Wat zoveel wil zeggen als het na veel herhaling geloven van je eigen in eerste instantie verzonnen verhaal. Nou heb ik wel het vermoeden dat er heel wat tweakers elkaar helemaal gek lullen met ongefundeerde AMD/Intel blaatblaat.

Dus eigenlijk weet * KeX het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gniffel, volgens mij lacht Femme zich een breuk om diepgaande analyses die gedaan worden rond het door hem bedachte modderatie systeempje.

Niet bedoeld als flamen, gewoon grappige gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, gewoon een -1, troll. Hij lult een aardig end door en dat is pure karmawhoring van de bovenste plank ('onderzoek' heeft bewezen (*cough*) dat hoe langer de posting hoe hoger de score ;)). Ik vind het noemen van een concurrent in je reactie terwijl die concurrent totaal NIET wordt genoemd in het newsartikel gelijk een troll. Mensen moeten dat maar eens afleren. Discussieren over het onderwerp in de newsposting kun je ook heel goed zonder concurrenten en DUS de aanverwante discussie aan te zwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 02 maart 2001 12:20 schreef Otis het volgende:
[knipperdeknipknip...]Discussieren over het onderwerp in de newsposting kun je ook heel goed zonder concurrenten en DUS de aanverwante discussie aan te zwengelen.
Soms kun je je heel lang in het donker afvragen waarom je niets ziet. En dan wandelt er iemand binnen en die doet ineens het licht aan. En dat in 1 zin.

* KeX is onder de indruk van het inzicht.

Denk dat het alleen het probleem is dat men het juist niet heel goed kan zonder de concurentie te noemen. Opsomming van concurenten levert meer wol en dat is uit het *cough* onderzoek een reden voor hogere waardering.

[edit] typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Tja, niet iedereen kan een bedrijf afkraken/opbouwen op grond van argumenten die het bedrijf levert. Een heleboel mensen moeten het perse vergelijken met andere bedrijven. Ikzelf heb geen Intel/AMD nodig om het andere bedrijf te kraken.

Misschien dat Tnet daarom pro-AMD geworden is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 02 maart 2001 12:32 schreef KexDaFlex het volgende:
[knip knip knip]
Soms kun je je heel lang in het donker afvragen waarom je niets ziet. En dan wandelt er iemand binnen en die doet ineens het licht aan. En dat in 1 zin.
[knip knip knip]
Denk dat het alleen het probleem is dat men het juist niet heel goed kan zonder de concurentie te noemen. Opsomming van concurenten levert meer wol en dat is uit het *cough* onderzoek een reden voor hogere waardering.
Soms heb je het wel nodig om je eigen visie in een ander daglicht te stellen, Immers in jouw zin zit je in het donker, dan komt er ergens anders licht vandaan en dan zie je het opeens wel. Dat komt door de verschillen. Bij jou is het donker. Aan de andere kant (concurent) is het licht.

>:)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 02 maart 2001 13:31 schreef dusty het volgende:

[..]

Soms heb je het wel nodig om je eigen visie in een ander daglicht te stellen, Immers in jouw zin zit je in het donker, dan komt er ergens anders licht vandaan en dan zie je het opeens wel. Dat komt door de verschillen. Bij jou is het donker. Aan de andere kant (concurent) is het licht.

>:)
[keej keej >:) modus]
Het feit dat je de concurent nodig hebt om het inzicht te krijgen betekent niet dat je deze bij naam hoeft te noemen in je betoog.
[/keej keej >:) modus]

Ach en donker bij mij. Als ik mijn ogen dicht doe zie ik ook nix en is het echt niet donker. Feit is dat veel reacties met een enorme (moeder)plank voor de kop gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 02 maart 2001 13:54 schreef KexDaFlex het volgende:
Feit is dat veel reacties met een enorme (moeder)plank voor de kop gemaakt zijn.
Feit is ook dat eigenlijk 60% van de reacties overbodig zijn in mijn mening. >:)

De laatste tijd vindt ik namelijk het "niveau" van de gemiddelde poster op TNet hard achteruit zijn gegaan.

Zitten nu al die "KROEG" mensen gewoon te posten op TNet ofzo ? >:)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ze zijn er wel: draden die iedereen links laat liggen, neem deze. Na 8 uur hebben nog maar 5 mensen gereageerd, terwijl dit soort draden wel de moeite zijn om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Het punt is dat de blaataapjes echter weten dat ze daar nix nuttigs kunnen zeggen, dus doen ze dat ook niet....

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ik wil geen blaataapje lijken, dus post ik daar toch maar ff (hehehe...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat Testcase ongelovelijk in Vrijdagmiddag-mode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 02 maart 2001 13:58 schreef dusty het volgende:

[..]

Feit is ook dat eigenlijk 60% van de reacties overbodig zijn in mijn mening. >:)

De laatste tijd vindt ik namelijk het "niveau" van de gemiddelde poster op TNet hard achteruit zijn gegaan.

Zitten nu al die "KROEG" mensen gewoon te posten op TNet ofzo ? >:)
Ben ook wel benieuwd of er inzicht gegeven kan worden in de meest gebruikte tags bij het moddereren. En, speciaal voor het goh-ook-al-T.net-kroeg effect, in het tijdsverloop van de gebruikte tag statistieken.
Als vervolg hierop zou je misschien zelfs de eensgezindheid van moddereters kunnen bekijken op een tijdsmoment, waarmee misschien een indicatie van kloterij dan wel gebrek aan kennis/inzicht verduidelijkt kan worden.

edit:
viva el komma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Op vrijdag 02 maart 2001 14:47 schreef Otis het volgende:
Volgens mij staat Testcase ongelovelijk in Vrijdagmiddag-mode :D
Fuk :), is het alweer vrijdag dan? Dan zal ik me maar weer eens keer gaan wassen, scheren en aankleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ik kijken in die draad.... Geen Testcase te zien. Volgens mij is testcase de boel aan het flessen. ;).

* Delerium denkt dat de vrijdag een logischer verklaring is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 15:37 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik kijken in die draad.... Geen Testcase te zien. Volgens mij is testcase de boel aan het flessen. ;).

/me denkt dat de vrijdag een logischer verklaring is :+
Waarom zie ik hem dan wel?

pfff, wannabee MoLiCe member :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Waarom zie ik hem dan wel?
Jij staat bij mij in de T.net-users-visible list. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

testcase toch? Of moet ik maar eens op mijn woorden letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ik kijken in die draad.... Geen Testcase te zien.
Ik sta daar in jouw enorme schaduw, daarom zie jij me niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
* Delerium schept verwarring en kruipt stiekum weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Hey, ecteinascidin

Wat is jouw oordeel over iedereen zijn "beoordeling" ?

Iedereen heeft lang genoeg de tijd gehad om te reageren.. kom op met onze score lijst! >:)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
En dan willen ze een score hebben :(.

Nou vooruit.

Gameover: 7. Het is geen troll maar je weet wel erg kort een moderatie erbij te verzinnen.

Kexdaflex: 9.5. Gewoon het goede antwoord.

Testcase: 10. Volledig geanalyseerd en juiste conclusie-trekking. :)

Jaymz: 6.5. Eerst kijken wat de algemene concensus is en vervolgens kritiek uiten op zogenaamde dooranalyse >:).

Dusty: 7. Gevoelsmatig goed gemod, maar echt overtuigende argumenten te over.

Ga!s: 8. Goede beargumentatie, doch de conclusie troll is een gevolg van overanalyse. Globaal genomen kan je het namelijk geen troll noemen.

Worsie: 8.5, Kort, bondig niet inhoudelijk maar op geveol gemod.

Okzel: 1. Voor de moeite aangezien een antwoord niet echt opdook.

Otis: 9. Vreemd figuur geeft weer een vreemd antwoord. Veel te direct en grof. Haalt echter zeer inzichtvol het punt aan dat iemand op grond van de feiten moet oordelen en niet vergelijkende feiten. Daar pak je punten mee.

* Delerium doet niet mee aan deze quiz, anders is het niet objectief meer.
* Delerium oefent voor docent, zodoende een serieus antwoord. Ga nu weer aan de rel. :)
Pagina: 1