Toon posts:

[TFT] Philips 200PW8ES 20" Widescreen monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was al een tijdje op zoek naar een geschikte kandidaat voor een dual monitor setup t.b.v. CAD toepassingen. Aangezien ik ook nog wel eens wat foto's bekijk en aanpas moesten deze wel kleurecht zijn.
Vorige week kwam ik per toeval een advertentie tegen op MP waarin de 200PW8 monitor word aangeboden voor €149,- per stuk. Leek mij een goede prijs voor een 20" monitor met pivot stand. De monitor is ook in hoogte verstelbaar en je kan hem diverse kanten op zwenken. Een USB 2.0 hub met 4 aansluitingen is ook ingebouwd, Een DVI en een VGA en een USB kabel worden ook meegeleverd, lekker compleet dus. Maar het mooiste vind ik toch wel het IPS paneel wat erin zit _/-\o_
Althans ik ga ervan uit dat het een IPS paneel is vanwege de kijkhoek van 178 graden horizontaal en vertikaal.
Ook de kleuren zijn fantastisch te noemen, heel wat beter als al die TN schermpjes in dezelfde prijsklasse.
Volgens mij is dit een van de betere koopjes van dit moment.

Datasheet

Als je wilt weten waar ze de koop zijn moet je maar even kijken op MP, ik wil natuurlijk niet gaan spammen ;)

Verwijderd

Hm, das idd wel een mooie prijs. Ik moet eens uitzoeken in welke andere schermen dat paneel zit.
Moet nog iets hebben om te photoshoppen. Als het dan in 22 of 24 inch kan zijn we binnen.

Als jem koopt, post ff je ervaringen. Vraag me ook af of ie geruisloos is...geen gepiep enzo... :X

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:24:
Hm, das idd wel een mooie prijs. Ik moet eens uitzoeken in welke andere schermen dat paneel zit.
Moet nog iets hebben om te photoshoppen. Als het dan in 22 of 24 inch kan zijn we binnen.

Als jem koopt, post ff je ervaringen. Vraag me ook af of ie geruisloos is...geen gepiep enzo... :X
Ik heb er al twee staan, geen dode pixels, geen geluidje te horen. Hiervoor had ik een Xerox XA7-19i 19"monitor met een AUO M190EN03 MVA overdrive paneel, maar die heeft toch een iets mindere kijkhoek als deze schermen. Of de kleurechtheid heel goed is kan ik moeilijk beoordelen, zo op het eerste gezicht ben ik best heel tevreden.