Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista 64bit] Andere gebruiker/afmelden -> Blackscreen

Pagina: 1
Acties:

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-11 21:15

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Zoals de titel zegt, op het moment dat ik andere gebruiker of afmelden doe, krijg ik meteen een zwart scherm, zonder dat de pc nog verder 'nadenkt'. Dit is zo sinds het verwijderen van Winpc Defender, mbv Spyware doctor. Sindsdien is de pc ook heel erg traag, Firefox heeft moeite met het openen van pagina's, bestanden kopieren gaat niet sneller dan 16 mb/s (voorheen 40+) en de pc blijft druk aan het nadenken (dit komt niet door defragmentatie of windows defender).

In veilige modus werkt het afmelden/andere gebruiker selecteren nog wel. Wanneer ik (in de normale vista) pc vergrendelen doe gaat dat wel goed, maar wanneer ik daar op 'andere gebruiker' klik, krijg ik meteen weer een zwart scherm.

Specs:
Vista 64-bit
MSI K9N Diamond
AMD 5200+
4 gig kingston hyperx geheugen
1 hdd hitachi 320 gb

Heeft iemand een idee hoe dit zou komen?

edit: het lijkt aan Vista te liggen, m'n XP partitie op de schijf werkt nog perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door Odysseus253 op 16-05-2009 18:05 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Geen idee hoe het komt, maar als je de problemen zo opnoemt zou ik gaan overwegen om even opnieuw te gaan beginnen met een schone installatie...

Desktop | Server | Laptop