Battlefield 2 extreme ping na 5 minuten

Pagina: 1
Acties:

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01 18:23
hey all,

ik heb een paar dagen geleden BF2 gekocht op bol.com, maar heb er nog geen plezier van kunnen hebben :/

elke server die ik join (meeste in duitsland dus dichtbij) heb ik aan het begin van het potje een ping van +/- 25, maar na nog geen 5 minuten spelen springt dit omhoog naar 350 en gaat daarna steets verder omhoog tot ongeveer 800.

deze problemen heb ik niet met battlefield heroes, Americas Army of Company of Heroes, heeft iemand enig idee waarom battlefield 2 danwel problemen heeft?

ik draai windows 7 RC X64 op een zepto nox met de volgende specs:

P8400 2.4 Ghz
4GB 800Mhz RAM
9600M GT 512MB
160GB 7200RPM HDD
Realtek 1Gbit netwerk kaart

router is een Fritzbox verbonden met een XS4ALL Only 4Mbit verbinding

ik heb al geprobeerd om avira security suite helemaal uit te schakelen maar dit maakt niet uit.

via google zie ik dat meer mensen dit probleem hebben, maar zie alleen maar mensen met antwoorden als: koop een andere router, update je drivers, en herinstall het spel

drivers zijn allemaal al geupdate en het is een windows installatie van net 1 week oud.

iemand enig idee?

Verwijderd

via google vind je eenvoudig welke poorten je moet open zetten voor bf2. Op http://www.portforward.com vind je zelfs een guide voor het forwarden van de poorten voor bf2 per router.

ik zou dus zeggen, zet die poorten eens open als je dat nog niet gedaan hebt.

en mss kan je best bf2 ook eens proberen op vista of xp?

• !GN!T!ON
poorten openen had ik al gedaan, werkt helaas niet, proberen op vista of XP is niet mogelijk, ik heb maar 1 laptop.

• Sir.roYa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-01 22:07
wat is de uploadsnelheid van je internetverbinding?
Volgens mij vraagt BF2 daar nogal wat van. Tenminste toen ik 256kbit/s up had had ik altijd lagg en nu met 1mbit/s nooit meer. Ja laggspikes door me draadloos.

• !GN!T!ON
DSL is ingetrained op 3074/517 kBit/s dat zou toch meer dan zat moeten zijn?

ik ben nu even een dualboot met XP aan het installeren, kijken of het aan WIN7 ligt

• Sir.roYa
Ja dat lijkt mij wel. Ik had met mijn toen nog 256kbit/s heel af en toe last van lagg. Met name als mijn broertje en mijn moeder ook op het internet zaten. Ik hoor graag of het aan Windows 7 ligt.

• !GN!T!ON
ligt dus niet aan windows 7, met XP hetzelfde probleem, ik heb trouwens ook niet een klein beetje last van lag, maar na stipt 5 minuten gaat mn ping omhoog naar boven de 500 op elke server, internet word verder niet gebruikt.

Verwijderd

Sir.roYa schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:46:
wat is de uploadsnelheid van je internetverbinding?
Volgens mij vraagt BF2 daar nogal wat van. Tenminste toen ik 256kbit/s up had had ik altijd lagg en nu met 1mbit/s nooit meer. Ja laggspikes door me draadloos.
aangezien hij het probleeem bij coh, wat toch een zwaarder spel is, niet heeft lijkt het me sterk dat het aan zijn verbinding zou liggen.

maar moest je via draadloos internet gamen, dan zou ik toch even proberen met de kabel.

• Sir.roYa
Wel vreemd:S Ja kabeltje naar me computer moeten veel gaten geboord worden:P Ik zit te denken om 2 Powerlan adapters aan te sluiten. Dan moet ik alleen even kijken of de meterkast op dezelfde groep zit als mijn slaapkamer (zal wel weer niet). En anders dwing ik me vader om een kabel te trekken want draadloos is inderdaad waardeloos met gamen.

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01 15:31
De meeste powerlan systemen werken tegewoordig ook over meerdere groepen :)

• !GN!T!ON
ik zit zelf al een een 100mbit kabeltje naar de router ;)
Pagina: 1