Toon posts:

Wiireless verbinding is weg nadat de p.c uit de slaap stand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn P.C. uit de slaapstand komt, is mijn internetverbinding weg, en moet ik de P.C. opnieuw opstarten. Ik heb contact gehad met Linksys, maar zij weten er geen oplossing voor. Nieuwe instal gedaan, opnieuw inloggen, niets helpt. Alleen een restart helpt. Wie kan mij met dit probleem helpen. Ik ben wel een leek, dus indien mogelijk, duidelijke uitleg zonder te veel vaktermen.

Besturingssysteem is windows 7
Router Linksys WRT 160N
Netwerkadapter Linksys WUSB300N
Bij voorbaat vriendelijk dank voor de moeite.

Jos Jeuken

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Telefoonnummer zou ik HEEL GAUW weghalen. Wat je kunt doen als je uit slaapstand komt is middels wireless alles laten vernieuwen en kijken wat het dan brengt.

• Carbonfire
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-03 19:23
Dit heb ik zelf ook met Windows 7 en mijn intel wireless.
Ik heb wel een oplossing: als ik de adapter bij netwerkverbindingen eerst disable, en daarna weer enable doet hij het weer.
Misschien ligt het aan windows 7?

Verwijderd

Topicstarter
Uitschakelen en inschakelen heb ik geprobeert, maar helpt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Zeer waarschijnlijk ligt het inderdaad aan windows 7, want met dezelfde wireless heb ik al op vista en XP gedraaid, zonder problemen. Windows 7 bevalt me echter zo goed, dat ik liever niet terug ga.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Het zijn de kleine dingetjes in een BETA die je de nek om kunnen draaien ;) Leef er even mee zou ik zeggen en VOORAL meld het als BUG. Hier kan microsoft of linksys weer lering uit trekken en zijn product aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een toevoeging!!!
Ik krijg de melding: De adapter voor Linksys Wireless N USB Netwerk Adapter W USB300N ondervidt problemen met het stuurprogramma of de hardware. Aparaatstatus geeft aan : Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd ( code 43) Ik heb drivers opnieuw geistaleerd, maar dit helpt niet. Ook bij energie beheer heb ik hem zodanig ingesteld dat de stroom er niet af moet, maar ik heb het idee, zodra hij uit de slaapstand komt, de voeding wordt afgesloten.
Pagina: 1