Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Photoplay beeldscherm kapot

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 12:03
Ik heb zo'n leuke photoplay kast in mijn kamer staan (2000). Die dingen die je wel eens in de kroeg ziet of bij een snackbar. Erg leuk ding, alleen opeens doet het touch screen raar. Het lijkt alsof hij heel gevoelig is geworden. Normaal moet je gewoon met je vinger drukken, maar nu als je er boven zweeft dan klikt hij al iets aan (soms zelfs meerdere dingen). Het lijkt dus iets statisch ofzo te zijn. Alles is hierdoor onspeelbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.arv.cz/photoplayprodej.jpg

Het is die hout kleurige versie. Ik ben niet zo technisch en ik dacht dat mensen hier wel een idee hadden wat dit zou kunnen zijn. :>

Facts don't care about your feelings

• YoshiBignose
Niemand 8)7

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:00

Sebazzz

3dp

Kan je een 'degauss' proberen, demagnetiseren?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

statisch ... ehm ongeaard stopcontact ?

Iperf

• YoshiBignose
fish schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:17:
statisch ... ehm ongeaard stopcontact ?
:/ Dit was ook het eerste wat me te binnen schoot. Is ie kapot als je geen geaard stopcontact hebt gebruikt? Heb ik namelijk niet gedaan. Of zou hij het gewoon weer doen als ik een geaard stopcontact probeer?

[ Voor 11% gewijzigd door YoshiBignose op 19-05-2009 09:44 ]

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Nu online

the mod man

iets van beeldmaker

Ik zou het gewoon proberen.

I can't wait to shoot!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hoe kom je aan zo'n ding dan? :P (moet je er zelf ook geld in duwen?)

• YoshiBignose
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:49:
Hoe kom je aan zo'n ding dan? :P (moet je er zelf ook geld in duwen?)
Ooit gekocht via Marktplaats, die persoon kwam het helemaal langs brengen. Ik heb hem ingesteld zodat het geen geld meer kost, aangezien er anders nog guldens ingegooid zouden moeten worden.

Ik heb behoorlijk goede records met concentration dus ik zou het zonde vinden als ik hem weg moet doen, staat leuk in de slaapkamer 8)

Ok, binnenkort even bij geaard stopcontact proberen dan. Wel vreemd, had dat ding al langer dan een jaar staan en werkte altijd perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door YoshiBignose op 19-05-2009 09:52 ]

• YoshiBignose
Kick. Geaard stopcontact maakt ook geen verschil. Iemand enig idee wat het dan kan zijn? Is een nieuw beeldscherm erin zetten duur? Ik wil weer spelen ;(

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je hebt hem al een tijdje langer uit laten staan neem ik aan?

Tesla Model Y RWD (2024)

• YoshiBignose
Hij staat al uit sinds mijn vorige post :9 (nou eigenlijk, de post daarvoor).

[ Voor 28% gewijzigd door YoshiBignose op 22-01-2010 17:50 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn touchscreen en beeldscherm aparte onderdelen bij zo'n photoplaykast. En dan helpt het niet om bij problemen met het touchscreen het beeldscherm te vervangen ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• YoshiBignose
Oke, maar ligt het hier aan het beeldscherm of de touch screen?

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 07:25
Als het beeld zelf gewoon normaal is lijkt het me aan het touch screen te liggen.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Verwijderd

Stekker uit trekken.
Kap open maken zodat het hele scherm zichbaar is.
Zachte doek nemen
Glas reiniger erop spuiten en het scherm goed schoon en ver vrij maken (Ook de ronden onder de zwarte kap)

LET OP. Op het scherm zitten dunne kabeltjes gesoldeert, stoot deze zeker niet los!!!

Dit moet ik ook regelmatig bij mijn megatouch doen om het scherm goed te laten reageren. Het touch screen is IDD een aparte glas plaat die voor het scherm zit. Hier komt een kabel vanaf naar een touch screen controller die het naar de PC ombabbelt.

Groetjes

Anthony

• YoshiBignose
Heel erg bedankt ik ga het proberen!

• YoshiBignose
Voor de mensen die er nog geinteresseerd in zijn, ik heb het gefixt. Het bleek de touchscreenkaart te zijn die kapot was. Deze zit in de computer (ja, de photoplay is gewoon een 486je). Heb het touchscreenkaartje vervangen door een nieuwe en hij werkt weer perfect _/-\o_

Pagina: 1