Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Als ik slaag voor m'n VWO diploma krijg ik van mijn ouders een nieuwe MP3 speler.
Deze mag ik zelf uitzoeken en ben daarom op pad gegaan naar een MP3 speler met de volgende specificaties:

Budget: € 75 euro
Opslag: 4GB/8GB (indien mogelijk uitbreidbaar met bijv. MicroSD)
LCD Scherm (voor het selecteren van tracks e.d., dus niet voor MP4/Video's/Foto's.. het is een MP3 speler ;) )
Snelle respons en "opstarttijd" (in tegenstelling tot mn iPod Mini first gen... 1 minuut)
Lange accuduur (denk aan minstens 12 uur) (in tegenstelling tot m'n (versleten) iPod.... 3 uur zonder backlight..)
FM Radio, als ik m'n tracks voor de zoveelste keer beluister en afwisseling wil

Zelf zat ik te denken aan de Sandisk Sansa Fuze 4GB MP3-speler zwart (inclusief "gratis" 4GB MicroSD geheugenkaart) á 44.99 euro.

Alle tips, alternatieven en ideeën zijn welkom !

Thanks

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Over de keuze van een PMD staat een heel stuk in de FAQ: PMD FAQ. Ik heb niet het idee dat je die doorgelezen hebt. In ieder geval verwachten we op GoT wat meer eigen initatief dan wat je nu laat zien. De keuze van een PMD is persoonlijk. Mocht je specifieke vragen hebben, dan kun je ze hier stellen, maar wij gaan niet voor jou op zoek. Hierom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.