Zo... Nu heb ik bijna afgestruind hier. alles geprobeerd wat gepost is.
Het onderwerp zegt voldoende maar hier nog een uitgebreide versie:
Eerst heb ik een veel verschillende dingen geprobeerd bij een collega van data.
(Ik werk bij T-mobile.)
Een andere collega heeft hetzelfde toestel online besteld.
Hij kan zonder problemen een foto door mailen via z'n hotmail.
Na een wat gevagina kan ik wel ontvangen maar nog steeds niet verzenden.
Via live.mim.com kan ik uiteraard wel op messenger en op hotmail maar ik wil vanuit outlook kunnen mailen.
Toch maar weer langs de jampotglazen van het data team geweest om te vragen wat het dan kan zijn.
"Ja je moet een hot fix hebben."
Zogezegd - zogedaan
Harde reset geprobeerd met een update van sony pleuriksson maar nog steeds niks.
Wie kan mij helpen om te kunnen verzenden? Ik ben geen didibeet maar mijn kennis houdt ergens op
Mailen mag want als ik de oplossing vind neem ik 2000 spam mailtjes GRAAG op de koop toe.
P.S.
aan die gast die met de windows live panel berichten kwam.
Nummers veranderd en hij doet het.
*knip* Communicatie gaat via het forum. Daarnaast is het niet zo verstandig om je email hier zo neer te zetten, ivm spam.
Het onderwerp zegt voldoende maar hier nog een uitgebreide versie:
Eerst heb ik een veel verschillende dingen geprobeerd bij een collega van data.
(Ik werk bij T-mobile.)
Een andere collega heeft hetzelfde toestel online besteld.
Hij kan zonder problemen een foto door mailen via z'n hotmail.

Na een wat gevagina kan ik wel ontvangen maar nog steeds niet verzenden.
Via live.mim.com kan ik uiteraard wel op messenger en op hotmail maar ik wil vanuit outlook kunnen mailen.
Toch maar weer langs de jampotglazen van het data team geweest om te vragen wat het dan kan zijn.
"Ja je moet een hot fix hebben."
Zogezegd - zogedaan
Harde reset geprobeerd met een update van sony pleuriksson maar nog steeds niks.
Wie kan mij helpen om te kunnen verzenden? Ik ben geen didibeet maar mijn kennis houdt ergens op

Mailen mag want als ik de oplossing vind neem ik 2000 spam mailtjes GRAAG op de koop toe.
P.S.
Nummers veranderd en hij doet het.
*knip* Communicatie gaat via het forum. Daarnaast is het niet zo verstandig om je email hier zo neer te zetten, ivm spam.
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 16-05-2009 13:11 ]