Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mij moederbord, het gaat om de Asus P5Q-C.
Alle drivers etc.. zijn geinstalleerd zoals dat ook hoort. ik heb dit probleem al een tijdje maar begin me er nu aan te ergeren, het gaat om als ik een USB stick in de usb-poort op mijn moederbord doe loopt de pc vast op het moment dat ik hem wil gaan openen/inlezen via deze computer.

ook als ik de usbstick in de poort van de behuizing doe die dan is aangesloten op het moederbord krijg ik hetzelfde probleem?

al enkele bios updates/restore defaults gedaan maar dit heeft ook geen nut gehad, opnieuw installeren ook niet.

Iemand misschien een idee of wie weet wat dit kan zijn?

mvg

Jeffrey

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-05 18:42
Ik heb dat probleem ook gehad met een externe usb schijf. Ik had XP opnieuw geinstalleerd en vanaf dat moment hing de pc als ik de schijf aansloot. Op het moment dat ik de schijf dan weer uitzette liep de pc rustig verder alsof er nooits iets gebeurd was. Uiteindelijk was de meest eenvoudige oplossing het opnieuw installeren van windows. Op exact dezelfde manier gedaan met dezelfde cd's als de keer ervoor mara de 2e keer werkte alles als een zonnetje

Desktop | Server | Laptop

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-03 21:17
En als je opstart met de USB stick erin? Bedoel je trouwens met opnieuw installeren windows of een BIOS update of wat?

Heb je in de BIOS alle opties eens doorgelopen, staat USB2.0 wel op Hi-speed en niet op Fullspeed en dat soort dingen?

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ga voor de zekerheid de bios nog ff bekijken, anders ben ik bang dat het een nieuwe installatie word.... :?

Verwijderd

Topicstarter
Bios staat goed ingesteld, gewoon op highspeed ipv fullspeed.. fullspeed wel ff geprobeerd maar ook geen nut... dan zou het opnieuw installeren worden?? wel weer een operatie maargoed
Modbreak:Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 17-05-2009 17:21 ]

• Rupie
Toch nog even voor de zekerheid, de USB stick doet het wel op een ander systeem?

Verwijderd

Topicstarter
De USB stick doet het op elke andere pc, alleen in mijn eigen pc is het onmogelijk hem in te lezen. Op het moment dat ik hem wil gaan openen via bv. verkenner of deze computer slaat hij vast.

• Rupie
Als je hebt geprobeerd om alle USB apparaten et cetera te verwijderen uit het apparaatbeheer en dat heeft niet geholpen zou ik, ondanks het werk, gaan voor een schone installatie. Wellicht dat het dan handig is om direct na de installatie een image te maken van je schijf, dan gaat de schone installatie de volgende keer een stuk vlotter ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het nog 1 keer proberen, anders maar ff kyken voor een nieuwe installatie.
Pagina: 1