HP roept 70.000 brandgevaarlijke notebookaccu's terug

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Rataplan in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
PcDealer in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." stom :o

Wanneer nou wel of geen spel-/tikfout? Ik haat O+ het een nieuwe topic te openen voor zoiets kleins als dit, wat m.i. prima een (tik)fout of fout overgenomen is.

Anyway, de Pavilion 6720(s) bestaat niet. Rataplan heeft het over een zoektocht op Google, alsof dat zaligmakend is. Als iemand op internet een fout maakt, komt die ook terug in de searchresults of course. Ik zie graag de betreffende link :)

Op de verwijzende link in de nieuwspost: staat ook duidelijk de 6720 onder HP Compaq, evenals http://bpr.hpordercenter.com/hbpr/NL-nl/

Dus hoe men aan Pavilion komt is mij een compleet raadsel -> dus een tikfout.

[ Voor 0% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2009 13:48 . Reden: verduidelijking en typo ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

PcDealer schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:34:
Rataplan heeft het over een zoektocht op Google, alsof dat zaligmakend is. Als iemand op internet een fout maakt, komt die ook terug in de searchresults of course.
[google="HP Pavilion 6720s"] levert een aantal (bij nader inzien voornamelijk spaanstalige) webwinkels op, die de HP Pavilion 6720s zeggen te verkopen. Zo is het niet gezegd dat het ding bestaat, maar voor mij is het bestaan van dit model ook zeker niet ontkracht.

Daarmee is het voor de eindredactie niet zonneklaar dat de auteur een fout heeft gemaakt, en moet er even inhoudelijk uitzoekwerk gedaan worden. Dat laten we bij voorkeur over aan diezelfde auteur, omdat die het uitzoekwerk al gedaan zou moeten hebben. PH Pavlion bevat tikfouten, HP Pavilion is prima geschreven maar kennelijk niet waar, dus is er sprake van een inhoudelijk probleem, dus willen we graag een nieuw topic. Of je dat leuk vindt of niet, vind ik dan weer minder belangrijk ;)

Dus het wachten is nu op Olaf. En voor het gemak geven we die natuurlijk ook een linkje naar het gewraakte artikel: nieuws: HP roept 70.000 brandgevaarlijke notebookaccu's terug :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
'HP Pavilion 6720s' is in een vlaag van complete verstandsverbijstering geschreven dus het is prima een nieuw topic te openen om schrijver dezes daarmee te confronteren :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Olaf schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:10:
'HP Pavilion 6720s' is in een vlaag van complete verstandsverbijstering geschreven dus het is prima een nieuw topic te openen om schrijver dezes daarmee te confronteren :)
Hopelijk ben je weer beter :)

LinkedIn WoT Cash Converter