Toon posts:

Geen beeld meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een pc.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

Als ik hem aan doe dan gaat hij wel aan, maar er komt geen beeld op het scherm.
Er komt wel no signal input te staan.
Ik heb al van alles geprobeerd om weer beeld te krijgen.
natuurlijk eerst gewoon de kabel er even goed ingedrukt in het scherm en de pc.
daarna de kabel verwisseld, zonder effect.
toen maar even een ander scherm geprobeerd maar ook daarop geen beeld.
Toen dacht ik dat het wel de video-kaart zou zijn dus toen heb ik een nieuwe video-kaart gekocht.
ook dit had geen effect.

ik zou niet weten wat ik nu nog zou kunnen proberen, of wat een oplossing zou zijn. :?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:06
Misschien handig om even te vermelden wat voor een systeem je hebt! En gebruik je vga of dvi?

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows xp home edition.
En als kabel gebruik ik een vga kabel.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:04
Welkom op GoT!

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Sowieso heb je geen beeld dus hoort dit in Videokaarten en Beeldschermen. Daarnaast is het wel makkelijk om te vermelden wat voor systeem je hebt.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in Videokaarten en Beelschermen. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.