Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo... Heb een hoop afgestruind hier. Ook heb ik bijna alles wel geprobeerd wat gepost is.
Het onderwerp zegt eigenlijk voldoende maar hier nog een uitgebreide versie:

Eerst heb ik een hoop verschillende dingen geprobeerd bij een collega van data.
(Ik werk bij T-mobile)
Een andere collega heeft hetzelfde toestel online besteld.
Hij kan zonder problemen een foto door mailen via z'n hotmail.

Na een hoop gevagina kan ik nu wel ontvangen maar nog steeds niet verzenden
Toch maar weer langs de jampotglazen geweest om te vragen wat het dan kan zijn. }:O
"Ja je moet een fix hebben."

Zogezegd - zogedaan

Harde reset gedaan met een update van sony pleuriksson maar nog steeds niks.
Wie kan mij helpen om te kunnen verzenden?
Mailen mag want als ik de oplossing vind neem ik 2000 spam mailtjes GRAAG op de koop toe

P.S. _/-\o_ aan die gast die met de windows live panel berichten kwam.
Nummers veranderd en hij doet het.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 16-05-2009 13:10 . Reden: mail adres weg gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
euh ..leuk nederlants .. maar hoort deze niet in de mobiele afdeling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
har0 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 08:31:
euh ..leuk nederlants .. maar hoort deze niet in de mobiele afdeling ?
Ja sorry. Ik zal dit bericht eens gaan plaatsen op mobiel... Maar heb je geen oplossing toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:45:
Ja sorry. Ik zal dit bericht eens gaan plaatsen op mobiel... Maar heb je geen oplossing toevallig?
Laten we dan eerst eens beginnen met de foutmelding die je krijgt als je een mailtje probeert te verzenden. :)
Zeggen van "Ik kan geen mailtjes verzenden met mijn Xperia lukt niet, heb dit en dat geprobeerd, maar het werkt niet, los het maar voor me op" (Zo komt het op mij over) kunnen wij helaas niets mee. Je kan me niet vertellen dat je geen foutmelding geeft.

Ook vind ik je TS erg onduidelijk, pas nadat ik de helft van je bericht hebt gelezen, begreep ik pas dat je met je hotmail-adres geen mailtjes kan verzenden met je SE Xperia, maar wel ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GJtje schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:51:
[...]
Laten we dan eerst eens beginnen met de foutmelding die je krijgt als je een mailtje probeert te verzenden. :)
Zeggen van "Ik kan geen mailtjes verzenden met mijn Xperia lukt niet, heb dit en dat geprobeerd, maar het werkt niet, los het maar voor me op" (Zo komt het op mij over) kunnen wij helaas niets mee. Je kan me niet vertellen dat je geen foutmelding geeft.

Ook vind ik je TS erg onduidelijk, pas nadat ik de helft van je bericht hebt gelezen, begreep ik pas dat je met je hotmail-adres geen mailtjes kan verzenden met je SE Xperia, maar wel ontvangen.
Oei! het spijt me. Ik dacht even dat het duidelijk was en dat ik al veel te veel heb getypt.
SE Xperia (i)
de melding: berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. controleer uw e-mail instellingen en uw e-mail account. Probeer vervolgens opnieuw berichten te downloaden. (doet me een beetje denken aan de oude KPN dame: Of raadpleeg de inlichtingen dienst)

nog een update... Ik weet niet wat ik gister allemaal heb l;opuh klotuh maar m'n vrouwtje heeft vandaag wel twee mailtjes gekregen dus ik heb ergens de naald wel goed gestoken.

Nogmaals excuses als ik te onduidelijk ben geweest. Ik tweak nu eenmaal bijna nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:01
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 01:06:
[...]

Nogmaals excuses als ik te onduidelijk ben geweest. Ik tweak nu eenmaal bijna nooit :)
Das te lezen aan je belachelijke starttekst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 01:06:
[...]

Oei! het spijt me. Ik dacht even dat het duidelijk was en dat ik al veel te veel heb getypt.
SE Xperia (i)
de melding: berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. controleer uw e-mail instellingen en uw e-mail account. Probeer vervolgens opnieuw berichten te downloaden. (doet me een beetje denken aan de oude KPN dame: Of raadpleeg de inlichtingen dienst)

nog een update... Ik weet niet wat ik gister allemaal heb l;opuh klotuh maar m'n vrouwtje heeft vandaag wel twee mailtjes gekregen dus ik heb ergens de naald wel goed gestoken.

Post ook je gebruikte instellingen eens als je wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:13
Bekend probleem....ik heb het bij verschillende roms ook gehad. Uiteindelijk een
rom gevonden (en nu trouwens meerdere zonder dit probleem).
Maar goed laten we eens iets proberen :P

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Tcpip\Parms\TcpMaxConnectR etransmissions
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Tcpip\Parms\TcpMaxDataRetr ansmissions

verander deze 2 regkeys naar 7 en softreboot.

dat kan je simpel doen met totalcommander

[edit]

Anderzijds staan er in dit topic op xda nog een aantal andere oplossingen
(zie daar pagina 4 5 6 etc, de laatste postings)

[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 17-05-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ppeterr schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:45:
Bekend probleem....ik heb het bij verschillende roms ook gehad. Uiteindelijk een
rom gevonden (en nu trouwens meerdere zonder dit probleem).
Maar goed laten we eens iets proberen :P

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Tcpip\Parms\TcpMaxConnectR etransmissions
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Tcpip\Parms\TcpMaxDataRetr ansmissions

verander deze 2 regkeys naar 7 en softreboot.

dat kan je simpel doen met totalcommander

[edit]

Anderzijds staan er in dit topic op xda nog een aantal andere oplossingen
(zie daar pagina 4 5 6 etc, de laatste postings)
Zie er wel erg rigoreus uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:13
uhm welnee man :) is simpel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:05

IEF

Why so serious?

Dubbel met Xperia. ontvang wel hotmail maar kan niets sturen. T-Mobile in Windows Based Mobiles & PDA's.

De volgende keer graag meteen in het correcte forum posten aub. Desnoods kunnen wij je topic moven middels een topicreport. Cross/dubbelposten is in elk geval uit den boze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.