Toon posts:

Zalman 3d scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben tegen dit scherm aangelopen http://www.cdiscount.com/...alman&trilist=0&numpage=1 .
Mijn vraag is of een 3d scherm wel een goeie investering is, of juist niet.
Kan ik beter een normaal scherm nemen, of een 3d monitor aangezien die Samsung 120Hz schermen me te duur zijn?

Mijn setup is:
-i7 920
-GTX285
-6GB geheugen
Daarom ook de 22" versie.

Alvast bedankt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 23:47 ]

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 17:18

the mod man

iets van beeldmaker

het is helemaal jou keuze.. als jij het het geld waard vindt. Ik kan iniedergeval aanraden het scherm een keer te gaan bekijken. Misschien vindt je het dan wel helemaal geweldig of helemaal niks.

De redenatie -i7 920 -GTX285 -6GB geheugen
Daarom ook de 22" versie
snap ik niet. Waarom zou je met die specs een 22inch kopen en niet een 20 of 30 inch? De videokaart kan een 30 inch makkelijk aan (tenzij je echt alles op high zet in spellen)

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat een 30" scherm te duur is, en de 19" ersie een te kleine resolutie heeft. ;)
Er zijn ook meerdere reviews, hardware.info vinden hem niet echt top, en anderen juist wel.
En anders nog een vraagjem wanneer komen de "echte" 3d schermen op de markt ( zonder 3d bril)?

Alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:08:

En anders nog een vraagjem wanneer komen de "echte" 3d schermen op de markt ( zonder 3d bril)?

Alvast bedankt
De echte 3D schermen, zonder bril, is onlangs van bekend geworden dat Philips de ontwikkeling ( voorlopig ) gestaakt heeft, redenen een beetje duister maar mogelijk door de crisis en dr vraagprijs.

Verder zou ik je dit soort schermen niet aanbevelen waar je een bril bij moet gebruiken, te achterhaald en heeft weinig tot geen meerwaarde, zeker als je bedenkt dat het bij gaming ondersteund moet worden door de gamedevelopers :

http://www.zalman.com/ENG/product/Product_Read.asp?idx=219

Ze stoppen niet voor niets de ondersteunende games in de faq en niet rechtstreeks bij het scherm zelf. Voor dat geld kun je beter een goeie gewone monitor kopen voor de lange termijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus volgens jou kan ik beter een ander scherm nemen?
Dan met mijn videokaart neem ik aan dat ik het beste een 24" scherm voor die prijs kan nemen(lijkt me het beste ivb met videokaart) met een 1920*1200 resolutie?

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 17:18

the mod man

iets van beeldmaker

Een scherm hoef je niet uit te zoeken voor je videokaart. Het is alleen zonde om met zo'n setup niet voor een kwaliteits scherm te gaan. Alsof je een ferrari koopt om daar vervolgens alleen maar mee door woonwijkjes te crossen. Het kan maar het is wel zonde van het geld.

Een 24 inch scherm is een mooi formaat. Als je een goed scherm koopt met 1920*1200 gaat dat goed werken met je videokaart. Als je gaat gamen kan alles wel zo'n beetje op het hoogst.

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik ook ;)
Hetzelfde is ongeveer een P4 van 2ghz te hebben met een GTX285, dan word de cpu de bottleneck.
EDIT: Ik ben er uit, het word een Iiyama ProLite E2407HDS.
Die is volgens mij wel geschikt :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2009 01:53 ]

Pagina: 1