Beste mede-tweakers,
Om backups te maken heb ik een windows xp prof. "server", met flink wat opslagcapaciteit. Ik heb twee gedeelde mappen daarop, waar de backups van drie computers op komen
.
Ik wil op de "huiscomputer" xp pro (die beneden staat) graag het volgende:
- Om 0.00 uur 's nachts start hij op (is al geregeld in de bios)
- Er zijn meerdere gebruikers accounts, en ik wil dat mijn account automatisch wordt aangemeld.
- Hierna start de scheduled incremental backup (Acronis True Image Home 2009).
Weet iemand hoe ik mijn account (met ww) automatisch laat aanmelden?
Het moet alleen op dat ene tijdstip, en ik wil niet dat de pc altijd aanmeld op mijn account.
De huidige situatie is dat mijn broertje de pc om 21.00 uur uitgooide terwijl de backup bezig was
Misschien iets met geplande taken en dan uitvoeren "als windows wordt gestart"?!
Om backups te maken heb ik een windows xp prof. "server", met flink wat opslagcapaciteit. Ik heb twee gedeelde mappen daarop, waar de backups van drie computers op komen
Ik wil op de "huiscomputer" xp pro (die beneden staat) graag het volgende:
- Om 0.00 uur 's nachts start hij op (is al geregeld in de bios)
- Er zijn meerdere gebruikers accounts, en ik wil dat mijn account automatisch wordt aangemeld.
- Hierna start de scheduled incremental backup (Acronis True Image Home 2009).
Weet iemand hoe ik mijn account (met ww) automatisch laat aanmelden?
Het moet alleen op dat ene tijdstip, en ik wil niet dat de pc altijd aanmeld op mijn account.
De huidige situatie is dat mijn broertje de pc om 21.00 uur uitgooide terwijl de backup bezig was
Misschien iets met geplande taken en dan uitvoeren "als windows wordt gestart"?!
[ Voor 5% gewijzigd door Eim op 15-05-2009 22:54 ]