Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Samsung C6620 met WM 6.1 Standaard, zonder touchscreen.
Zijn er programma's voor deze WM? De programma's van SPB zijn volgens mij allemaal voor een Touch screen WM.

b.v.d.

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik kom regelmatig programma's tegen die zowel in PocketPC (touchscreen) als Smartphone (geen touchscreen) uitvoering beschikbaar zijn. Het antwoord is dus: "Ja" :P
Zie b.v. ook http://www.spbsoftwarehouse.com/smartphone-software/ - geen Mobile Shell maar wel andere apps van SPB.

Wellicht als je een iets specifiekere vraag hebt dat men je verder kan helpen, b.v. "Zijn er SPB Mobile Shell-achtige Today screen applicaties voor WM6.1 standard?"

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:17:
Hallo,

Ik heb een Samsung C6620 met WM 6.1 Standaard, zonder touchscreen.
Zijn er programma's voor deze WM? De programma's van SPB zijn volgens mij allemaal voor een Touch screen WM.

b.v.d.
als je zoekt in de OP van vergelijkbare toestellen (met dezelfde SW) kom je genoeg tips tegen

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, ik zoek een SPB Mobile Shell achtige today screen applicatie.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je duidelijk aangeeft in je topicstart wat je zelf al gevonden hebt, en waar je gezocht hebt. Dit topic voldoet niet aan wat we hier op GoT van een topicstart verwachten. Ik stel voor dat je Het algemeen beleid nog eens doorleest.

Dit topic is gesloten.