[Laptop] Touchpad werkt niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Ik heb hier een Medion Akoya 1210 van een kennis, sinds gister werkt er een bepaalde gedeelte niet meer van de touchpad. Rechtermuis die werkt, bewegen van de muis met de touchpad gaat ook goed. Echter werken 2 dingen niet. De linkermuis knop en het dubbelklikken.

Ik heb de software een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dit heeft helaas geen oplossing geboden.
Ik heb via apparaat beheer de touchpad gedeinstalleerd, maar dit heeft ook geen oplossing geboden.

Heeft iemand misschien ervaring hiermee?
Op het internet kon ik niets vinden hierover! :(

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Probeer eens een Linux live cd zoals die van Ubuntu om driverproblemen uit te sluiten. Als het daar ook neit goed in werkt dan ben ik bang dat je een RMA aan kan vragen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Oke, waar kan ik aan zo een cd komen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Volgende keer kun je eerst wel even zoeken... Google vindt hem namelijk ook wel, maar ok www.ubuntu.com.

Vraag me overigens af of er wel een CD speler in zit, het is een netbook toch? :X . Desondanks kun je volgens mij ook een bootable USB stick maken vanaf je PC.

Edit: Hier een handleiding om dat te doen: http://www.addictivetips....ive-ubuntu-904-usb-drive/

[ Voor 21% gewijzigd door GENETX op 15-05-2009 19:16 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Jieve schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:11:
De linkermuis knop en het dubbelklikken.
Linkermuis en dubbelklikken zijn in principe dezelfde knop ;)

Denk gewoon dat de hardware kapot is (of er zit iets tussen/onder, ga er eens flink wat op 'rammen'), als de rest werkt is het niet de software.