Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(Flash 8) Instellingen resetten

Pagina: 1
Acties:

• wolverine blues
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-04 15:05
Tijdens het klooien in Flash 8 veranderde de selectietool plotseling in de eraser. Dit was uiteraard niet de bedoeling, dus heb ik alle settings (in de preferences en ook de workspace) naar default gezet, maar het probleem blijft: Ik heb een gummetje als tool en hij wil niet weg...
Zoekacties op internet (en ook op dit forum) hebben geen resultaat opgeleverd, maar misschien weet iemand een simpele oplossing. Bij Photoshop CS2 bestaat er de mogelijkheid om ctrl-alt-shift tijdens het opstarten in te drukken waarmee de settings gereset kunnen worden, bij Flash 8 geeft dit enkel de mogelijkheid van taalkeuze.
Iemand ooit hetzelfde gelazer gehad?

(edit: even de specs erbij:)
Windows XP
Flash 8 Porfessional

[ Voor 4% gewijzigd door wolverine blues op 15-05-2009 17:58 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kijk eens in %appdata%\Macromedia , of daar wat valt te verwijderen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• wolverine blues
Helaas heeft het weghalen van de xml's in de appdata weinig zin...Ten eerste heeft het geen effect en ten tweede worden ze bij het opstarten weer vrolijk in het mapje geschreven.

(edit: zelfs de hele map in de appdata weggooien heeft geen effect :? )

[ Voor 18% gewijzigd door wolverine blues op 15-05-2009 18:10 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• wolverine blues
Die had ik ook al gelezen inderdaad, maar veel heeft het me niet opgeleverd. Ik begin te vermoeden dat er iets anders niet in orde is: ik heb Flash gede-installeerd het register schoongemaakt en een verse installatie neergezet, maar nog steeds dat iritante gummetje :'(

(edit)
Blijkbaar was de pc opnieuw opstarten voldoende 8)7 Dat had me een installatie gescheeld :X Ik dank je voor de snelle reacties en ik tap voor de zekerheid nog even een nieuwe kop koffie in.

[ Voor 26% gewijzigd door wolverine blues op 15-05-2009 18:58 ]