Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muziek rippen van online muziekspeler

Pagina: 1
Acties:

• castatotti
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 07:29
Hoi allen,

Ik luister nu al geruime tijd naar een online muziekspeler. Veel nummers die daar gedraaid worden zijn het downloaden waard, maar ik kan het nergens downloaden. Op Itunes niet, vaak staan ze niet op hun eigen site. Is er een mogelijkheid om muziek te rippen van deze online muziekspeler?

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als het om een stream gaat, dan zijn er zat programma's te vinden die dat kunnen. Of het mag is trouwens een andere zaak.

Welke zender gaat het om, welke programma's heb je zelf al uitgeprobeerd, en waarom doen die het niet goed?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
In weet niet of je FireFox hebt maar daar zitten een paar plugins in waarmee je kan rippen. Ikzelf gebruik er een voor video's namelijk downloadhelper, maar er zal er ongetwijfeld ook een plugin zijn voor 'MP3's' ofwel geluid rippen.....

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/browse/type:1/cat:38

[ Voor 22% gewijzigd door BAS80 op 15-05-2009 17:54 . Reden: Link ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Verwijderd

VLC neemt streams gewoon op hoor. Dat dat dan vervolgens niet top kwaliteit is, zou je dan (gezien dat ze nergens te verkrijgen zijn volgens jou) voor lief moeten nemen

je pakt dan de file vanuit VLC en knipt het in losse nummers.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Screamer kan het volgens mij ook. en streamdown. Verder kun je het altijd opnemen met de standaard geluidsrecorder of alternatief.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

beetje googlen op streamripper moet toch wel te doen zijn?

Enneh.. ik denk meer CSA ipv AUD

Wise enough to play the fool

• castatotti
Het gaat om Ilike.com

Ik zal dan sowieso wel even kijken bij de firefox add-ons.

• castatotti
Ik heb even wat geprobeerd. Met firefox heb ik geen geschikte add-on gevonden en VLC en Screamer zijn volgens mij voor puur voor stream.
Ik geloof dat Ilike.com op een andere manier werkt?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ilike.com? Dat had je wel wat eerder kunnen vermelden. Zo op het oog is het een site die van allerlei sites muziek aggregeert. B.v. van Youtube. Dus als je een youtube video etc kan downloaden en omzetten naar mp3, dan ben je er toch? Of gewoon opnemen met een geluidsrecorder (b.v. Audacity).
Pagina: 1