Toon posts:

Systemen voor buiten

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Wij willen graag geluid in onze tuin, met het liefst een aantal inbouwspeakers (in de vloer) en 2x opbouw speaker. Weet iemand welk apparatuur wij het beste kunnen aanschaffen om een beetje aardig geluid te creëren? (De tuin is ca 275 m²). Zijn er ook draadloze mogelijkheden?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Groeten,
Tia

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil niet heel vervelend zijn, en ik weet zelf niet zoveel af van speakers. Maar Google geeft best wel wat hits terug als ik op speakers + buiten /buitengebruik zoek. Misschien kun je een soort van selectie maken, zodat er een inhoudelijke discussie ontstaat.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Hierbij kan je denken aan een overzicht maken van je buitenruimte, een shortlist maken van buiten / marine speakers, specs en prijzen vergelijken en dat hier posten.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.