Cod 4 werkt niet meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
hoi allemaal!

ik ben een verslaafde cod 4 speler :9~ maar hij doet het niet meer het is al eerder gebeurd toen heb ik het opnieuw geinstaleerd en het werkte weer maar nu heb ik dat ook gedaan en het blijft niet werken :|

dit is wat me compie zegt,

iw3mp.exe werkt niet meer
er is een probleem ontstaan waardoor het progamma niet meer goed werkt. u krijgt een melding als er een oplossing is gevonden.

|:(

weet er iemand een oplossing?!?!

bedankt alvast

shiit ik ook altijd met me domme kop dit moest bij problemen :P
kan iemand hem verplaatsen? O-)

Regards,
Dr0pp

[ Voor 9% gewijzigd door Dr0ppFTW op 15-05-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 11-10 16:06
Dit al geprobeerd?
1. druk op links onder start tekentje
2. configuratie scherm
3. hardware en geluiden
4. geluid
5. druk op opnemen
6. rechter muisknop uitgeschakelde apparaten weergeven
7. stereomix inschakelen
8. geen stereomix is alle andere inschakelen
9. als dit niet werkt pleur je headset in je pc

Is alles up to date?
Videokaart driver en Realtek Audio driver enz.

[ Voor 14% gewijzigd door Lee245 op 15-05-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zelf al geprobeerd? En check je spelling, het lezen is erg lastig op deze manier.
Probeer dus eens te updaten (als je dat nog niet gedaan hebt) en update je drivers (mobo, videokaart e.d.) ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 11-10 16:06
Als je dan ook online blijft als je een topic opent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

PromoX

Flying solo

Je bent er al vaker op gewezen: er wordt wel enige inzet verwacht voor het starten van een topic. Naast het opnieuw installeren (heb je 'm überhaupt eerst wel volledig verwijderd?) zijn er nog wel een aantal dingen die je kunt proberen zoals het testen met oudere of juist nieuwere drivers. Misschien heb je enig idee wat er in de tussentijd veranderd is? Software houdt er over het algemeen niet van de ene op de andere dag zomaar ineens mee op dus je zult toch iets gedaan hebben dat het probleem veroorzaakt. Ook geef je niet de specs en besturingssysteem van de pc waarop het probleem zich voordoet. Ook een verzorgde topicstart met een goed leesbaar verhaal zou kunnen helpen.

Vanwege bovenstaande sluit ik het topic dan ook in plaats van het te verplaatsen. Als je al een nieuw topic opent in het juiste subforum, lees dan SPV FAQ goed door en doe wat met de tips die daarin genoemd worden en laat dat ook zien in je topicstart.
Lee245 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:42:
Als je dan ook online blijft als je een topic opent...
Van users kun je niet verwachten dat ze de hele tijd gaan zitten wachten op een antwoord. Dit soort reacties zijn dan ook niet nodig.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.