Al een tijdje ben ik op zoek naar een oplossing om audio/video content van mijn computer af te spelen op mijn TV. De Western Digital WD TV HD Mediaplayer sprak me erg aan en de reacties hier op GOT waren ook lovend. Een groot nadeel vind ik echter het ontbreken van de LAN aansluiting. Ik heb geen zin om met harde schijven op en neer te gaan slepen.
Nu is er sinds kort de Freecom MediaPlayer II beschikbaar. In mijn ogen met alle functionaliteit die de WDTVHD ook had, maar dan met een netwerkaansluiting. Hieronder de specs:
Gebruikerservaring vind ik echter enorm belangrijk voordat ik iets koop. Op internet kan ik tot nu toe nergens iets vinden. Misschien zijn er hier al mensen die ervaring met dit apparaat hebben?
Nu is er sinds kort de Freecom MediaPlayer II beschikbaar. In mijn ogen met alle functionaliteit die de WDTVHD ook had, maar dan met een netwerkaansluiting. Hieronder de specs:
- Movie Player: films opslaan en afspelen
- Music Player: muziekbestanden opslaan en afspelen
- Digital Photo Viewer: foto’s opslaan en bekijken
- Werkt direct vanaf uw TV/HiFi, zonder gebruik van een PC!
- Verbindt met uw netwerk via Ethernet (10/100Mbps)
- Kan ook worden gebruikt als een USB 2.0 externe harde schijf
- Stream AV bestanden van elke PC direct op uw TV/HiFi
- Audio - Stereo, Coaxiaal
- Video – HDMI (tot 1080i), Component (tot 1080i), Composiet
- Aluminium behuizing van hoge kwaliteit
- Inclusief BitTorrent Client ter ondersteuning van uw downloads
- Inclusief afstandsbediening voor optimaal gebruiksgemak
- Wordt geleverd met alle nodige verbindingskabels
- Naar keuze beschikbaar: WLAN adapter voor MediaPlayer II
- Onbeperkt gratis support
- 1 Jaar fabrieksgarantie
Gebruikerservaring vind ik echter enorm belangrijk voordat ik iets koop. Op internet kan ik tot nu toe nergens iets vinden. Misschien zijn er hier al mensen die ervaring met dit apparaat hebben?
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507