Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07-2024
Mensen ik zit met een probleem voordat ik m`n geluidskaart creative X-fi elite pro installeren pro zag windows nog 3.25GB.
En nu nog maar 2.25GB en ik heb ook al geprobeert de geluidskaart uit gehaalt en drivers gedinstallert maar niks.
Ik heb een Asus crosshair formula II en amd phenom X4 9950BE.
Waar ligt de fout zou je denken ongeveer?

Karel Offeringa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat voor moederbod heb je, welke reepjes geheugen zitten er in en hoeveel zijn je geuegenreepjes perstuk :?
Wat heb je voor voeding in je PC zitten? Kan zijn dat door de installatie van de XFI er te weinig power naar je ram gaat, waardoor er eentje niet aangestuurd wordt.
Andere mogelijkheid: je hebt gewoon een reepje een klein beetje losgehaald bij de installatie

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

PeaceNlove

Deugleuter

Je zou een 64 bits OS moeten installeren wil je gebruik kunnen maken van al je interne geheugen. Dat lost het definitief op.
The Eagle schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:53:
Wat voor moederbod heb je, welke reepjes geheugen zitten er in en hoeveel zijn je geuegenreepjes perstuk :?
Wat heb je voor voeding in je PC zitten? Kan zijn dat door de installatie van de XFI er te weinig power naar je ram gaat, waardoor er eentje niet aangestuurd wordt.
Andere mogelijkheid: je hebt gewoon een reepje een klein beetje losgehaald bij de installatie
Ik denk eigenlijk niet dat er een bankje loszit. Er vanuit gaande dat TS er 4GB in heeft zitten (dit gezien de 3,25GB), dan zou één uitgevallen geheugenreep opgevangen worden door een andere die tot nog toe niet volledig benut werd

[ Voor 74% gewijzigd door PeaceNlove op 15-05-2009 16:57 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik kwam er achter dat op eens m`n sli aan stond nooit aangezet of zo iets maar windows ziet nu weer 3GB.
En verder voeding wel sterk genoeg geloof ik.
Ik heb een coolmaster 1000W en GTX260 dus ja maar volgens heb ik het probleem gelukkig weer opgelost