Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 13:34

racoon

mooowwww

Topicstarter
Om niet het topic over de studie systeembeheer aan de HU vol te spammen open ik een eigen specifiek topic.

Is er iemand die de studie informatica deeltijd aan de HU volgt en de minor Advanced System and Network Engineering gevolgd heeft of volgt.

Wat vinden jullie van deze studie en minor?
Wat voor functie moet je vervullen wil je aan deze studie beginnen?
Hoe zwaar is deze studie?
Hoe zwaar is het vak wiskunde als je dit na het vmbo nooit meer hebt gehad?
Hoe is de kennis van de docenten op de opeleiding,e en hoe is het begleiding geregeld?
Krijg je met MCSA+M en ITILF ook vrijstelling?

Ik zit mij te orienteren om een HBO studie te gaan doen en deze leek me wel interessant.

[ Voor 3% gewijzigd door racoon op 15-05-2009 14:56 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je niet via je werkgever gerichte studies volgen? MS certificaten bijvoorbeeld? Wellicht kunnen zij je adviseren?

Ik zie veel postings van je voorbijkomen in Werk en Inkomen, dat je bij studies en bedrijven aan het informeren bent. Ik neem aan dat je ergens in loondienst bent?

[ Voor 42% gewijzigd door Slasher op 17-05-2009 19:25 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 13:34

racoon

mooowwww

Topicstarter
Slasher schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:21:
Kan je niet via je werkgever gerichte studies volgen? MS certificaten bijvoorbeeld? Wellicht kunnen zij je adviseren?

Ik zie veel postings van je voorbijkomen in Werk en Inkomen, dat je bij studies en bedrijven aan het informeren bent. Ik neem aan dat je ergens in loondienst bent?
Klopt, ik zit in de detachering en kan daar certificaten halen en een opleiding volgen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

racoon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:27:
[...]

Klopt, ik zit in de detachering en kan daar certificaten halen en een opleiding volgen.
niet om je te ontmoedigen... maar detachering lijkt me nou niet de meest ideale basis voor een HBO deeltijd opleiding.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1