Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarschuwing Win7 RC Botnet

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Topicstarter

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41

Matis

Rubber Rocket

Niet heel schokkend, torrent-downloads bevatten vaak troep. Legale downloads of cd's nooit :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:07

remco_k

een cassettebandje was genoeg

toaomatis schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:23:
Niet heel schokkend, torrent-downloads bevatten vaak troep. Legale downloads of cd's nooit :)
Wat je zegt... Ik noem het bijna een wonder als je een torrent weet te vinden waar geen zooi in zit.

Alles kan stuk.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:06
toaomatis schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:23:
Ook niet altijd, er staat mij nog iets bij van een virus op legaal gekochte ipod's of iets dergelijks ;) maar dat zullen de uitzonderingen die de regel bevestigen zijn.

Hail to the king baby!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

GoT is geen nieuwssite; ik stel daarom voor dat je dit op de frontpage submit. Gezien de minimale discussiewaarde (vooral door de topicstart) sluit ik dit topic dan ook

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.