Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
niet gebruiken 
Ik gebruik mijn Pioneer weinig. Af en toe een rip... Bovendien zijn mijn fans nog veel luidruchtiger
Ik gebruik mijn Pioneer weinig. Af en toe een rip... Bovendien zijn mijn fans nog veel luidruchtiger
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
lol same here, alleen komt mijn muziek weer boven mijn fans uit.Op woensdag 28 februari 2001 23:10 schreef GarBaGe het volgende:
niet gebruiken
ennuh dat geluid raak jewel aan gewend en hij maakt alleen veel geluid wanneer hij een cdtje maakt.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
En als ik een DVD wil afspelen? Het is erg irritant om dan een stofzuiger naast je te hebben
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Zelfs dan hoor ik hem nauwelijks boven mijn fans uitOp donderdag 01 maart 2001 12:33 schreef Darkvater het volgende:
En als ik een DVD wil afspelen? Het is erg irritant om dan een stofzuiger naast je te hebben
Anyway, je moet dan wel zorgen voor goeie speakers om boven dat fan-lawaai uit te komen.
En natuurlijk een grond-model kast nemen en geen desktop ofzo...
Ik heb zelfs een keer over het netwerk een filmpje gekeken. Oh, shit, dat was een DivXje
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dan heb je zeker erg slechte fans :)!Op donderdag 01 maart 2001 12:58 schreef GarBaGe het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor ik hem nauwelijks boven mijn fans uit
Maar ok, ik snap het; er is niks aan te doen.
Geluid is een bijzaak, je went eraan. 
Dusseh, no problemo's.
Dusseh, no problemo's.
Whatever.
Pagina: 1