Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office Language Pack?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT-ers,

Vandaag een klein probleempje. Ik ben bezig met een computer lokaal op te zetten in Rwanda. Dit zal in juli ten uitvoer worden gebracht. We hebben reeds 20 computers met windows, en office MAAR.

Office is nederlandstalig, windows engels. Aangezien de voertaal in Rwanda engels is wil ik toch graag een volledig engelse computer. Ik heb al andere zaken geregeld (zoals engels windows, encyclopedia britannica e.d.) Maar ik wil dus ook office in het Engels.

Help, want ik heb google en de microsoft site al af gestruind, maar het lukt me niet? Of moet ik gewoon een nieuwe versie kopen>?

Groetn :)

Onno

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Je hebt een Office Languagepack waarmee je kan kiezen voor de gewenste taal, http://office.microsoft.com/en-us/suites/FX102113661033.aspx

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Okee maar goed, maar wat minder is:

Kost geld, en ik moet 20 PC's doen, dus dat wordt dan duur...

Is er geen andere mogelijkheid

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
Volgens mij koop je geen licentie bij het Language Pack en kan je hem dus gewoon 20x gebruiken als je hem één keer aanschaft.

Leave only footprints, take only memories

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laurenz schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:25:
Volgens mij koop je geen licentie bij het Language Pack en kan je hem dus gewoon 20x gebruiken als je hem één keer aanschaft.
Waar baseer je dat op :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het een idee om OpenOffice te gebruiken? Het lijkt me niet dat de Rwandezen al ingelocked zijn door Microsoft. Of kom je dan in de knoei met cursusmateriaal o.i.d.?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:48
Als je al licenties hebt voor die nederlands office kan je die er toch af halen en de engelse versie er op zetten? Zover ik weet zijn licenties niet taal gebonden.

Verwijderd

Topicstarter
Precies, cursussen zijn al wel windows, maar goed dat kost nog meer werk

Ik heb microsoft net gebeld, 2003 is NIET om te zetten, moet ze vragen voor sponsoring van 20 nieuwe licenties,... ach ja, misschien zijn ze coulant, maar het blijft ons heerlijke vertrouwde Microsoft....

Dank jullie wel

Onno

Verwijderd

en een volledige overstap naar vrije software is in dat kader zeker het overwegen waard (linux + ooo). is dit bij het begin van het project overwogen?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:17
BtM909 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Waar baseer je dat op :?
Ik heb zo'n ding wel eens voor iemand geïnstalleerd en ik kan me niet herinneren dat ik een productkey hoefde in te voeren, en het was een legale cd.

Leave only footprints, take only memories

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dit is nu echt een klassiek geval waar OpenOffice wensbaar is. Ik snap de wens niet om MS Office te willen gebruiken: alle office-documenten zijn gewoon te openen in OO.
Archie_T schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:39:
Als je al licenties hebt voor die nederlands office kan je die er toch af halen en de engelse versie er op zetten? Zover ik weet zijn licenties niet taal gebonden.
Volgens mij wel om eerlijk te zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door YellowOnline op 15-05-2009 22:02 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 12:33
Is het niet zo dat een licentie niet taal gebonden is? In dat geval zou je dus een Engelstalige Office via de bekende wegen binnen kunnen trekken en deze zonder verder geneuzel kunnen installeren op de desbetreffende PC's.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zal de BSA niet zo snel in Rwanda zien controleren nee ;) Maar ik zou toch eens kijken naar OOo dan, zeker in dit geval.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
We willen ook liever OOo, maar cursus is Office, word excel alles....
we proberen aankomende week de manier van Bitage, hebben namelijk wel een key, maar niet de engelstalig software,

maar inderdaad, OOo zou fijner zijn, maar voor die overstap is het nu te laat.

ono

Verwijderd

Topicstarter
Update: we hbben de bekende weg gebruikt. office 2003 engels nu binnen en onze eigen key gebruikt. Hij werkt!

legaal en updatebaar dus super.

Grts.

Onno

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:14

pietje63

RTFM

Ik zou toch nog Microsoft benaderen voor sponsring. Ze staan hier vaak wel voor open, en dan heb jij nog een hoop licenties over! (als je die lecenties kunt verkopen, dan kun je nog meer pc's voor Rwanda kopen!)

succes

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

Topicstarter
pietje63 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:08:
Ik zou toch nog Microsoft benaderen voor sponsring. Ze staan hier vaak wel voor open, en dan heb jij nog een hoop licenties over! (als je die lecenties kunt verkopen, dan kun je nog meer pc's voor Rwanda kopen!)

succes
Helaas niet mogelijk, ik ga over 6 weken, en een aanvraag kan alleen per email, en dan moet je certificaten hebben dag je project goed is, 2 maanden van tevoren enzenz...

Gaat dus niet werken nie

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:17:
Je hebt een Office Languagepack waarmee je kan kiezen voor de gewenste taal, http://office.microsoft.com/en-us/suites/FX102113661033.aspx
Dit is voor Office 2007 maar is er ook zoiets voor Office 2003?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

crack_en_hack schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:21:
[...]

Dit is voor Office 2007 maar is er ook zoiets voor Office 2003?
Voor Office2003 bestaan ze ook, gewoon even verder zoeken op die site of je leverancier vragen het verder voor je uit te zoeken...

https://powershellisfun.com

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:51
Denk er aan dat een language pack alleen te gebruiken is als de geinstalleerde versie Engels is.
Een language pack op een NL installatie zal niet werken.
edit:

Even bron opgezocht:
The MUI Pack is designed to enhance the English version of Office 2003; it is not supported with localized versions of Office. (The Multilingual User Interface Pack Setup program is available in English only; it is not localized into other languages.) In addition, the MUI Pack works only with editions Office obtained through a Volume License agreement or similar channel; it does not work with retail editions of Office.
http://office.microsoft.c...k2003/HA011402101033.aspx

[ Voor 63% gewijzigd door mhoogendam op 02-06-2009 15:11 ]

Pagina: 1