[Windows 7] MCE guide data probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37
Ik draai sinds kort Windows 7 en gebruik nu ook MCE voor mijn Hauppage PVR250 tv kaart. Setup ging prima maar nu mis ik voor een aantal kanalen de progam guide data. Het gaat hier om Ned 1/2/3, SBS6 en ik dacht Veronica. Alle andere kanalen hebben wél guide data. Ik heb natuurlijk uitgebreid gezocht op internet en heb aan de hand daarvan de guide data opnieuw laten ophalen maar het resultaat blijft hetzelfde.

Heeft iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken? Juist het feit dat het grootste deel van de kanalen wel guide data krijgt doet me denken dat het niet aan mijn router/firewall of mogelijke disabled services ligt. Ik heb trouwens het UPC analoge pakket in Amsterdam.

Alvast bedankt voor het meedenken.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gebeurt wel eens vaker (ook onder XP MCE en Vista).
Blijkbaar is de aanlevering van de EPG data (en dat deel ligt niet rechtstreeks bij Microsoft) dan niet volledig voor die dag.
Het bedrijf wat de EPG data verzamelt moet deze aangeleverd krijgen van de publieke omroepen en de SBS Media groep in dit geval, als daar wat mis gaat heb je tijdelijk even een gat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device