• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 16:19
Ik ben op zoek naar een zogeheten heatsink spacer, voor tussen de CPU en de heatsink in.
Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://img39.imageshack.us/img39/7097/heatsinkspacer.jpg

Weet iemand waar ik zo'n ding kan kopen?

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Ga gewoon naar een tweaker&overclock site ofzo, genoeg mensen met CNC machines daar.
en laat een stukje voor je opmaat frezen?

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:05

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

thijszor schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:49:
Ga gewoon naar een tweaker&overclock site ofzo, genoeg mensen met CNC machines daar.
en laat een stukje voor je opmaat frezen?
zitten we daar niet al dan }:O

Signature

• RooT
ehm.. tweakers is toch een tweaker&overclock (oa. dan) site.. daarom vraag ik het hier ;)

Anyway.. geef me dan eens een link van zo'n site wat jij dan bedoeld.

• BGB4rn

BGB4rn

er zijn onder de casemodders hier wel mensen met zo`n cnc apparaat.

Signature

• thijszor
Kijk dan inderdaad even rond in het Casemod gedeelte.
En dit is wel een tweak&overclock site, maar de diehard overclockers zitten hier volgens mij al een tijdje niet meer, vroeger was het nog wel actief met mensen met LN2/Droogijs etc.

Maar Duniek van Xtremsystems, die woont in polen of iets dergelijks maakt Alu / Cu pots, wellicht kan je hem een keer een mailtje sturen? of kijk inderdaad even rond of je ziet of iemand een CNC freesmachine heeft die die beschikbaar wilt stellen.

• BGB4rn

BGB4rn

waterkoud heeft er geloof ik eentje, moet je die eens heel lief aankijken en vragen of ie wat voor je wil fixen ^^

Signature

• BGB4rn

BGB4rn

Ik heb hier, mocht je intresse hebben nog wel een coldplate liggen die gebruikt kan worden icm. een peltier. had ik gekocht van een mede tweaker alleen was de pelt kapot, dus heb ik de coldplate over, er zitten wel gaatjes in maar als je bent geinterressert moet je me even DM'men ;)

Signature

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

ik kan dr wel eentje van alu kijgen voor je, voor een paar cent, koper kan ik niet aan komen helaas..
waarvoor heb je em precies nodig? want zo introduceer je alleen maar meer thermische overgang.. (of past je cooler niet zonder?)

• RooT
AlexanderB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:56:
ik kan dr wel eentje van alu kijgen voor je, voor een paar cent, koper kan ik niet aan komen helaas..
waarvoor heb je em precies nodig? want zo introduceer je alleen maar meer thermische overgang.. (of past je cooler niet zonder?)
Mijn cooler past niet zonder...

• thijszor
Is het voor standaard gebruik, of ga je er mee overclocken & dergelijke?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:35

g0tanks

Moderator CSA
Bij de Scythe Retention kit zit wel zo'n koperen plaatje voor tussen je CPU en heatsink. Je moet wel even kijken of hij groot genoeg is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1